15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:

Bijdrager
    steveb

iPhone vs pixel 2 vs mate 10 pro vs?

Sinds september lilijkt er veel te bewegen in de smzrtphone. Markt.
    De voorstelling van iPhone 8 en x werd snel opgevolgd door de pixel 2. Er is Samsung 8. Maar nu lijkt de huawei mate 10 pro ook wel sterk uit de hoek re komen.

Welke zien jullie als grootste concurent of als beste toestel om tegen de iphone 8 te zetten of tegen iPhone x

wat denken jullie van smarthones met
    AI : kunstmatige inteligentie
    AR, VR
    ML : machine learning. als in machine die u gewoontes leert kennen en er mee om gaat

• Dit onderwerp is gewijzigd 9 maanden geleden door  Pete.Z.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 9 maanden geleden door  steveb.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@steveb,

Apple (iPhone) heeft geen concurrenten, is de enige met iOS.

Bijdrager
    KarelWillem

Smartphone < > Smartphone

Welk OS daar op staat doet er niet zo heel veel toe.

Ik geeft als voorbeeld de laatste tijd regelmatig de 2e hands LG G3 (2014!) van mijn zoon. Dat is een bijzonder fraaie telefoon, met een uiterst stabiel besturingssysteem daarop. Die nog volop meetelt, en weinig onderdoet voor de meeste iPhones die nu te koop zijn.

De mening van MacWorld over de concurrenten:

Android Oreo offers decent improvements to the Android experience, but iOS 11 is a powerful counterattack. We still think Apple has much to learn from the features added to Android in recent years…

Bijdrager
    SvS

Eigenlijk zijn tegenwoordig beide systemen prima, maar Apple gebruikers geeft wat vaker voorkeur voor iOS boven Android. Het wordt ook wat kinderachtig, die eeuwige strijd welke OS het beste is. Ik ben gek om zoveel te betalen voor een iOS, maar het werkt voor mij het fijnst. Het beste OS is welke OS bij je past.

Ik zelf zou geen Samsung meer willen na een paar jaar iOS. Ik zou dan voor een merk met ‘kale’ Android gaan, mocht ik iOS eens niet meer willen. Ga ik pas in verdiepen als moment daar is.

• Deze reactie is gewijzigd 9 maanden geleden door  SvS.
    • Deze reactie is gewijzigd 9 maanden geleden door  SvS.

Bijdrager
    Hermanko

Mensen die thuis al  hebben zullen niet gauw overstappen naar merk X met OS Android.
    Weg is het voordeel van de  apparatuur dat direct met elkaar “praat”.. communiceert.

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, dat zou je denken hè?

Maar in veel gevallen is het tegendeel waar.

Zaken waar ik me met de combo Mac OS en iOS helemaal dood aan ergerde (het vreselijke iBooks bijvoorbeeld) vervallen bij de combinatie Mac OS en Android. Importeren en exporteren van bestanden is zoveel eenvoudiger geworden. En synchroniseren van alle alle items (adressen, e-mails, agenda, etc.) gaat nog steeds even eenvoudig. Bedienen van iTunes, en bijvoorbeeld muten van de muziek als je telefoon gaat,

Maar ook hier geldt: dat zal voor iedereen weer anders zijn.

Bijdrager
    koen

Ik hou me daar eigenlijk niet mee bezig. Maar ik weet ook weinig van auto’s, het zal allemaal wel. We gebruiken iPhones om dat die gewoon goed werken met onze Macs.

Bijdrager
    aartjan.nl/blog

Ik zou wel wat zien in de Nokia 5, of van andere Chinese dingen tussen de 150 en 200 euro, want dat is bijna nivo iPhone, voor een fractie van de prijs. Met de nieuwste Android.

Ik heb eens een Elephone P6000 gehad, die was echt top en spotgoedkoop!
    De bekende Chinese merken OnePlus en Huawei en zo vind ik te duur. Je moet die wat minder bekende merken hebben:

Elephone P9000 (160,-), Xiaomi Redmi 3 Pro (135,-), UMi Super (160,-).
    Ulefone Paris 100,-, Oukitel K6000: 105 euro
    BLUBOO Xtouch 125,-

en ik weet niet wat er nu allemaal is.

Bijdrager
    Shmoo

+ Ik ben al niet zo knap van mijzelf dus als ik een iPhone in mijn handen heb gaat mijn zelfvertrouwen wel iets omhoog.

Moderator
    Night

De discussie zou pas zinnig worden als je Android op een iPhone en iOS op een Android telefoon zou kunnen installeren.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@night,

Dat bedoel ik, Karel Willem snapt dat niet, citaat: “Smartphone = Smartphone”.

Hebben die meer dan 1 miljard iPhone kopers toch beter nagedacht.

Bijdrager
    KarelWillem

Dat klinkt als een flinke berg iOS gebruikers.

Zet je het af tegen de flinke berg Android gebruikers, dan is het verhaal toch iets anders.
    Want die doen in één kwartaal al 1/3 miljard.

…We gebruiken iPhones om dat die gewoon goed werken met onze Macs.

Nee. ‘We’ gebruiken iPhones, omdat we denken dat andere smartphones niet goed werken met onze Macs.

• Deze reactie is gewijzigd 9 maanden geleden door  KarelWillem.

Bijdrager
    steveb

sorry ik was blijkbaar niet zo duidelijk
    titel en tekst aangepast

Moderator
    Night

Ik denk de Pixel 2. Verdraaid goede specs en ook dedicated chipset.

• Deze reactie is gewijzigd 9 maanden geleden door  Night.

Bijdrager
    sanderman

Dan moet je even googlen op “problems with Pixel 2″…

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.