6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Shmoo

Computers koppelen aan Apple TV

Vraagje mijn DVD-speler is deze week stukgegaan en nu heb ik dus een Apple TV gekocht om wat plaats te maken maar hoe kun je meerdere computers koppelen via dat Thuisdelen ding.

Wij hebben meerdere iPhones en Mac thuis en willen niet perse 1 account of computer koppelen. Wel is er een mogelijkheid om meerdere iTunes-accounts te koppelen aan de Apple TV maar om een of andere reden kan ik niet switchen naar een andere computer wanneer ik op de Computer button in het menu druk.

+ Waarom staan er nog steeds Engelse woorden links en rechts terwijl ik Nederlands heb gekozen als standaard taal, is dat niet een beetje sloppy voor een van de rijkste bedrijven ter wereld die al 3 generaties van deze dingen op de markt heeft gebracht ?

Bijdrager
    Shmoo

En lezen leer je op school.

Wij hebben meerdere iPhones en Mac thuis en willen niet perse 1 account of computer koppelen. Wel is er een mogelijkheid om meerdere iTunes-accounts te koppelen aan de Apple TV maar om een of andere reden kan ik niet switchen naar een andere computer wanneer ik op de Computer button in het menu druk.

Kortom, ik kan 9999 Apple ID’s koppelen maar zodra ik in het menu op die groene button druk waar computer op staat dan zegt hij maak verbinding met Apple ID XX terwijl ik met een ander ID + computer wil verbinden.

Je wilt me toch niet zeggen dat ik telkens in de settings moet gaan switchen om te bepalen welk Apple ID Primary is om van computer te wisselen ?

Bijdrager
    micat13

Staat die andere computer aan en is Itunes op die computer gestart?

en van die Engelse woorden tussen door is mij nooit opgevallen. Maar ja zijn die woorden niet ingeburgerd?

Bijdrager
    Shmoo

Ja ik had iTunes gestart alleen je moest nog in het Dropdown menu van de bibliotheek de optie Thuisdeling kiezen en daar inloggen met je Apple ID.

Nu heb ik mijn Apple ID gekoppeld aan mijn iMac. – kijken of ik die andere nog gekoppeld krijg.

Wat wel heel erg fijn is zijn de Podcasts lijstjes. Erg overzichtelijk op je TV, op de computer (iTunes) had ik altijd een hekel aan Podcasts, nu kan ik lekker op de bank bepaalde mensen met een eigen Podcast-show volgen..

Bijdrager
    tinus_omt

Je kunt voor het delen in iTunes een andere Apple ID gebruiken dan je bijvoorbeeld voor de store gebruikt. Ik heb gewoon een extra Apple ID gemaakt en die overal toegevoegd voor Home Sharing.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.