10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    cfv

Computer valt uit

Hallo allemaal,

Mijn buurvrouw heeft op aanraden van mij een iphone gekocht. (66 jaar)
    Ze gaat er echt super mee om, maar nu is er het volgende probleem:
    Iedere keer als zij haar iPhone aansluit op haar windows met vista laptop, dan slaat de computer uit.
    ik heb het met ook mij iPhone geprobeerd, maar dan gebeurt hetzelfde.
    Ze heeft ook een iPod en die synchroniseert wel goed.
    Is er ergens een vinkje wat verkeerd staat.
    Zij weet niet echt wat ze verandert heb, want eerst werkte het wel goed.

Ik hoop op een reactie en een oplossing.

Bij voorbaat dank fred uit Amersfoort

Geblokkeerd
    Anoniem
    cfv op 09 augustus 2010

Is er ergens een vinkje wat verkeerd staat.

Er is iets grondig (hardwarematig) mis als de computer er zomaar mee ophoudt als je je iPhone aansluit… Dat zal niet zomaar een vinkje zijn dat verkeerd is aangezet.

Bijdrager
    Taconew

Misschien een vreemd idee, probeer de foto’s eens te wissen van de iPhone, daarna opnieuw aansluiten.

Lijkt een vreemde oplossing, maar heb zoiets eens ergens gelezen.

Sleutelbeheerder
    Night

Je zou de software eens kunnen verwijderen (1) via softwarebeheer (2) en daarna opnieuw te downloaden. Het hoort natuurlijk ook gewoon te werken.

(1) Stel wel eerst je muziek en foto’s veilig (backup o.i.d.)
    (2)
    Klik op ‘Uninstall a program’

Bijdrager
    Maverick9898

Probeer eerst een de foto’s te verwijderen uit de cameraroll en dan te syncen. Als je de foto’s wilt bewaren moet je ze even mailen en dan verwijderen. Als dat niet lukt, schijnt het ook te helpen andere fotosoftware te deleten van de computer. Misschien heeft ze recentelijk iets dergelijks geinstalleerd (webcam o.i.d.). Vooral Logitech schijnt zoiets te kunnen bewerkstelligen.

Sleutelbeheerder
    Night

Kijk anders een in het bovenstaande plaatje, maar dan gesorteerd op datum.

Bijdrager
    cfv

Probleem opgelost mensen. Echt super van jullie. Ik heb de foto’s verwijdert, en direct daarna werkte het helemaal top. Ook namens mijn buurvrouw super bedankt. Kort vraagje eroverheen nog, is het wel gewoon mogelijk om weer foto’s te maken en synchroniseren? Nogmaals bedankt allemaal. Groet Fred uit Amersfoort.

Bijdrager
    Maverick9898

Nou volgens de mensen op verschillende fora niet. Je kan het altijd nog proberen maar ik denk dat het niet gaat werken. Je buurvrouw moet er een gewoonte van maken om de foto’s direct door te mailen o.i.d.;). Misschien kan je wel instellen dat je de foto’s niet synced en dat hij het dan wel doet? Dan hoef je de foto’s ook niet steeds te verwijderen.

Bijdrager
    cfv

Nogmaals super bedankt allemaal. Ik ben weer blij met jullie. Jij ook Maverick.

Bijdrager
    Maverick9898

Geen dank:). Daar is het forum voor;).

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.