8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    e.m.

Computer probleem, installeren lukt niet.."There was an error downloading the up

Dag allemaal!

ik heb een klein lastig probleempje!
    ik heb mij eens cinema 4d aangeschaft, maar ik kan het niet installeren.. telkens vlak voordat hij is geïnstalleerd geeft hij de volgende fout melding:

“There was an error downloading the update. Please try again later” ik heb geen idee hoe het komt of hoe ik het moet oplossen..

volgens de makers van cinema4d ligt dit aan mijn computer..
    mijn zoektocht naar mensen met het zelfde probleem leverde niet veel soeps op..
    nergens een degelijke oplossing…

adobe help center heeft soortgelijke problemen..
    hier is wat zij zeggen, alleen versta ik er niets van..:(

alvast bedankt!
    e.m.
    hier is de adobe help center link: http://kb2.adobe.com/cps/834/cpsid_83481.html
    je moet kijken bij: PDApp.log errors

Bijdrager
    SunKeeper

Never mind!:wink:

Bijdrager
    e.m.

het gaat wel degelijk over een mac! en het is een mac probleem ook…

Bijdrager
    e.m.

Bijdrager
    MichMich

Probeer eens een schoon useraccount aan te maken… Wellicht werkt het daarin wel.

Bijdrager
    e.m.

nop, werkt ook niet..

Bijdrager
    Eelco

Ik hoop dat de installer van Cinema 4D niet op die van Adobe lijkt want die zijn inderdaad nogal brak.

Ik heb geen ervaring met de installer van Cinema4D, maar wel met die van Adobe. Als daar iets mis mee gaat (en op een serie van tien computers gaat er met twee/drie wat mis: eigen ervaring…) is de enige oplossing het weghalen van alle content die de installer heeft weggeschreven.

Dit is de reden dat een installatie onder een nieuwe user account ook niet gaatr werken aangezien er vaak ook wat in de algemene Bibliotheek wordt weggeschreven (en natuurlijk in de programmamap en god mag weten waar nog meer).

Erg makkelijk trouwens om daar iemands computer de schuld van te geven: de helpdesk van Maxon moet wel helderziend zijn om dat via de telefoon te kunnen zien!

Bijdrager
    e.m.

:) nu, alles dat hij schrijft, is is na de error nergens meer te vinden.. dus hij schrijft het ergens, maar god weet waar…

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.