-
Q:
Computer + iPod touch verbinden via wifi
Hallo allemaal,
Ik wilde mijn iPod’s remote app gebruiken om mijn iTunes bibliotheek op mijn computer te bedienen. Dit werkt echter niet. Ik heb helaas geen Mac (voor mij nu iets te duur). Mijn pc heeft ook geen wifi. Is dit nodig of is het al genoeg wanneer mijn iPod en pc met dezelfde router zijn verbonden?
Alvast bedankt
@Sascha1: Het is een iPod en waar moet ie dan contact mee maken als er geen wifi-netwerk is?
@Julian206395: Ik kan me nog voorstellen dat het lukt als je router ook een wifi-router is, maar aangezien je geen wifi in je pc hebt, ga ik ervan uit dat je geen wifi-router hebt.
Julian206395 op 15 november 2010… of is het al genoeg wanneer mijn iPod en pc met dezelfde router zijn verbonden?
Hier maak ik dus op uit dat zijn iPhone draadloos (dus via Wifi) is verbonden met hetzelfde netwerk als waarop zijn computer (met een kabel) is aangesloten. En dan werkt het wel.
Ostinato op 15 november 2010.. maar aangezien je geen wifi in je pc hebt, ga ik ervan uit dat je geen wifi-router hebt.
Die zaken staan los van elkaar. En zijn pc hoeft niet verbonden te zijn via WiFi met zijn netwerk. Zolang z’n iPod Touch en pc maar in hetzelfde netwerk hangen.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.