19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    Joelle

Computer gecrashed (Wat nu met ipod/itunes?)

Hee..

Onze computer is overleden haha.. En ehm, nu hebben we een helemaal nieuwe.. En itunes staat er al op.. Máár kan ik mijn ipod gewoon aansluiten? Gaat dan alle muziek der af, of moet ik opnieuw registreren etc etc?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    Nikita

Als je ‘m aansluit krijg je de melding dat je iPod niet gekoppeld is met de Bieb van iTunes. Dan vraagt ‘ie of je ‘m wilt syncen maar dan is wel je iPod leeg. Dan moet je gewoon op ‘nee’ klikken. Er zijn programmaatjes waarmee je de muziek terug kan halen vanaf je iPod en die kan je dan weer in iTunes zetten. Daarna is het net alsof d’r niks is gebeurd :)

Bijdrager
    Joelle

Waar haal ik die programmatjes dan vandaan? Ik wil namelijk mn muziek echt niet kwijt.. Meer dan 500 nummers :o

Bijdrager
    First Edit
    ”Joëlle”

Waar haal ik die programmatjes dan vandaan?

Probeer deze eens

[edit]

”Joëlle”

Ik heb een pc, itunes staat er al op..

Dan vrees ik dat bovenstaande link niet gaat werken…
    [/edit]

Bijdrager
    BenVG

als je ons kan vertellen wat voor een computer je hebt zijn we al 1 stap verder , heb je een mac of een pc?

Moderator
    unSOUND
    ”Joëlle”

Waar haal ik die programmatjes dan vandaan?

Probeer de iPod F.A.Q. eens… :wink:

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=66574

Bijdrager
    Joelle
    ”BenVG”

als je ons kan vertellen wat voor een computer je hebt zijn we al 1 stap verder , heb je een mac of een pc?

Ik heb een pc, itunes staat er al op..

Bijdrager
    CalmCruiser

pc :? Wat is de relatie met MacosX dan?

Moderator
    unSOUND

Dit sub-forum is voor iTunes en de iPod, ongeacht welk OS je gebruikt.

Bijdrager
    CalmCruiser

Ik begrijp het maar begin het hinderlijk te vinden dat het iPod gehalte meer aandacht begint te krijgen dan de topics over MacOSX gerelateerde zaken. Het forum wordt veelal bevraagd door Windows gebruikers die na het vinden van het antwoord nooit meer terugkomen. In mijn optiek is juist het mooie van een forum zoals MacOSX dat het een ‘halen en brengen’ van informatie is.

My 2 cents.

Moderator
    unSOUND

Je zit in het sub-forum voor iPods en iTunes, dan kun je dit gewoon verwachten. Wil je problemen omtrent OS X lezen, kun je het beste gewoon naar het sub-forum “Het OS” gaan, en dit sub-forum negeren.

Apple maakt ook spullen voor de PC, deal with it. :wink:

Bijdrager
    CalmCruiser
    ”unSOUND”

Apple maakt ook spullen voor de PC, deal with it. :wink:

Yep, I know! :P I keb er nu vrede mee!

Bijdrager
    Joelle
    ”CalmCruiser”

Ik begrijp het maar begin het hinderlijk te vinden dat het iPod gehalte meer aandacht begint te krijgen dan de topics over MacOSX gerelateerde zaken. Het forum wordt veelal bevraagd door Windows gebruikers die na het vinden van het antwoord nooit meer terugkomen. In mijn optiek is juist het mooie van een forum zoals MacOSX dat het een ‘halen en brengen’ van informatie is.

My 2 cents.

iets wat jou misschien gelukkiger maakt: ik zat hier al, maar ben mn gegevens kwijt geraakt dus ik ben niet van het 1 vraag stellen en dan weer weg wezen..

Bijdrager
    Joelle

Heeft er iemand een tip welk programma ik nu het beste kan gebruiken vanuit de hele lijst, plus hoehet werkt.. Sorry voor alle vragen, maar ik doe het liever ineens goed (als het uberhaupt mogelijk is :))

Bijdrager
    Nikita
    ”Joëlle”

Heeft er iemand een tip welk programma ik nu het beste kan gebruiken vanuit de hele lijst, plus hoehet werkt.. Sorry voor alle vragen, maar ik doe het liever ineens goed (als het uberhaupt mogelijk is :))

Ik denk dat het allemaal zo’n beetje hetzelfde zal werken. Kies d’r gewoon eentje en kijk of het makkelijk doet wat het moet doen… :)

Bijdrager
    Joelle

Oke prima, ik moet nu gaan trainen in Belgie, maar zodra ik terug ben ga ik het proberen!

Alvast bedankt, en ik laat nog wel weten of het gelukt is 8)

Bijdrager
    Joelle

Het is dus nog steeds niet opgelost..

Ik heb inmiddels mn ipod erin gestoken.. De nummers zijn zichtbaar, kan ze trouwens niet afspelen noch aanklikken, en als ik klik op ipod bijwerken zegt íe:

De I-pod Jewel is gekoppeld aan een andere I-tunes bibliotheek, Wilt u de koppelingen met de andere I-tunes bibliotheek wijzigen en alle bestaande nummers vervangen door die uit deze bibliotheek?

Maar dat wil ik dus niet, want ik wil mijn bijna 500 nummers niet kwijt.

Wat te doen?

Ik kan na de melding níet op ‘Nee’ klikken..

Bijdrager
    Nikita

Hoe bedoel je je kan niet op ‘Nee’ klikken? Is d’r geen knop, is ‘ie grijs, …?

En tussen twee haakjes: het is iPod en iTunes en niet I-pod en I-tunes… :)

Bijdrager
    JDVM

Je moet dus een van de programma’s uit de FAQ downloaden, zodat je al je nummers weer op je PC hebt. Apple heeft een beveiliging tegen “stelen” van muziek ingebouwd: je kunt nummers naar je iPod kopieëren, maar niet van je iPod naar je computer. Dit kan dus wel met een van de programma’tjes die hier staan.
    Kijk even bij “Muziek van je iPod terug zetten naar je Mac / PC” en dan bij de Windows programma’tjes.
    Succes!

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.