20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Computer arts Magazine

Computer Arts Magazine en Computer Arts Projects Magazine heb ik vorige week ‘ontdekt’ in de krantenwinkel. Vind het wel goede bladen. Mss nog iemand die het leest?

http://www.computerarts.co.uk/

Bijdrager
    marloez

ja, ik af en toe, maar ze zijn zo belachelijk duur!!!:x

Bijdrager
    Applemoes

ja, inderdaad wel duur, kun je ook een mooi boek voor kopen, maar wel interessant zo nu en dan, nummer van februari vond ik matig..,

Bijdrager
    Alex Wesselink

Mooi blad, ik lees het al wat jaren. Kopen doe ik tegenwoordig nog maar zelden, hij ligt hier namelijk ook in de bibliotheek, de cd-rom kun je er bij lenen… :)

Bijdrager
    hansenonline

ik heb een abotje voor mijn verjaardag gevraagd, scheelt weer en slok op een borrel.

daan.

Bijdrager
    klaus

Idd, goeie magazines.

Ben al een aantal jaren abonnee, al had ik vroeger ook een abonnement op computer arts specials, nu heet dat computer arts projects denk ik.

Heb nu nog enkel het gewone blad.

Bijdrager
    tiny

Ik heb al een jaar of vijf een abonnement op CA. Tot een jaar of twee terug op CA Special ook maar uiteindelijk is me dat nu te weinig Photoshop en zo. Ik doe geen 3D, geen Flash en zo dus dat was zonde. Maar Als er weer een Photoshop nummer is, koop ik het. Smullen!

Blijft een mooi blad. Ik heb er veel kennis van Adobe paketten vandaan alsmede goede reviews en ook een objectieve kijk in de windhoos-wereld. Ik hoop daar nog altijd een objectieve mening uit te destilleren over de Mac vs. peecee discussie.

Een mooi blad!

Bijdrager
    Jakke

Zeker een goed blad, en de prijs moet je er maar bijnemen. Dan heb je ook wat hé…

Inactief
    Anoniem

abbonement is altijd wel goedkoper :D

Bijdrager
    Applemoes

95 euro voor een jaar zag ik…

Bijdrager
    hansenonline
    ”hansenonline”

ik heb een abotje voor mijn verjaardag gevraagd, scheelt weer en slok op een borrel.

daan.

net uit de brievenbus een envelop uit engeland met het eerste exemplaar gekregen, echt top om zo je eerste verjaardags kado te krijgen terwijl je het niet verwacht.

daan.

Bijdrager
    BBB

Zijn echt toptijdschriften! Ik heb nu een paar maandjes een Mac en sinds een paar weken Illustrator. Ik wist helemaal niks van Illustrator, maar dankzij Computer Arts heb ik toch tekeningen leren maken zoals ik het altijd wilde doen… (uiteraard ben ik er nog lang niet, maar de basis is er)…

Toppiejoppie.

8)

Bijdrager
    jay03

ik koop ze regelmatig, en een vriend van me is er ook lid van.
    Er kwam in januari een photoshop filter special uit, en die heb ik wel gekocht:)

Bijdrager
    QriZ24

op zich wel een goed blad. ik vind vooral de interviews met bekende ontwerpers en hun werk goed.

bij de tutorials heb ik altijd gemengde gevoelens; aan de ene kant ben ik van mening dat er geen tutorial voor het ontwerpen van iets bestaat. Aann de andere kant is het natuurlijk prima leerstof over hoe een beeld is opgebouwd.

de prijs is inderdaad wat minder, wat kosste het ook weer, 18 euro? (bijna 40 gulden voor een tijdschrift

:sealed: )

Bijdrager
    MacBeer

Interviews zijn inderdaad erg handig. Tutorials ook. Maar het blijven ‘truucjes’ of bepaalde effecten mee te bereiken. Die kunnen echter zeer handig zijn.

Ik hou het liever bij tijdschriften als Items. Jammer dat Juxtapoz nauwelijks te krijgen is hier.

Bijdrager
    Deskman

Ik heb er een aantal gekocht via Zinio. Op die manier krijg je de bladen in een soort PDF format dat met Zinio Reader te lezen is. Handig, met alle linkjes in de artikelen werkend, vaak met downloadlinks naar files die in de tutorials gebruikt zijn. Ook niet goedkoop overigens, maar wel handzaam, altijd bij de hand en goed leesbaar.

Bijdrager
    marloez
    ”MacBjorn”

Ik hou het liever bij tijdschriften als Items. Jammer dat Juxtapoz nauwelijks te krijgen is hier.

Items is idd ook een goeie! Las ik veel toen ik opt Grafisch Lyceum zat…maar weer es naar op zoek!

Bijdrager
    hansenonline

items kan je een gratis proef exemplaar van aanvragen. ik zit er over te denken om er een abonnement op aan te vragen, maar dat doe ik pas in juni als het vakantie geld binnen is om dit soort dingen te financieren. zeker als mijn ibook een dure reparatie wordt.

daan

Bijdrager
    MacBeer

Ik koop ze liever los. Het is toch vooral een magazine dat grafisch vormgevers aanspreekt, en ik ben geen grafisch vormgever. Maar er zitten vaker zeer interessante artikels in.

Bijdrager
    sally

In de laatste C arts projects Illustration staat een nuttige tutorial over het gebruik van gradients in Flash;
    Die Beetle.
    Gemaakt door de vectorkid.
    Deze geeft ook gratis hele zinnige korte tutorials weg als fla bestand op zijn site:
    http://www.vectorkid.com/tutorials.html

Als je bijvoorbeeld eens een lekker sappige pittige tomaat wil maken…

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.