9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    MACniffecent

Complete MIDI failure

Beste leden,

Na het installeren van een midi driver genaamd AT48 van ta Horng [oude keyboard wat niet herkend werd] kan ik geen éen midi gerelateerd programma meer openen. Zelf de show midi studio [zie bijlage] reageert niet. Ook mijn muzieksoftware reageert niet meer [Akai mpc]. IOs is Mojave 10.14.6 en heb al herstart. Wat zie ik over het hoofd? Anyone?

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 maand, 2 weken geleden door Night. Reden: Duplicaat topics verwijderd. Eén keer op 'verzenden' drukken is voldoende
    Bijdrager
    MACniffecent

niemand???

Bijdrager
    McD44N

Heb je al  gekeken in je ‘Audio Midi Setup’? (die zit in je hulpprogramma’s, of doe er een spotlight naar)

Daarin zit onder ‘Window’ de MIDI Studio, waar je apparaten en connecties kunt veranderen en verwijderen.

Bijdrager
    MACniffecent

<p class=”cite”>McD44N op 30 mei 2020 om 10:33</p>
    Heb je al  gekeken in je ‘Audio Midi Setup’? (die zit in je hulpprogramma’s, of doe er een spotlight naar)

Daarin zit onder ‘Window’ de MIDI Studio, waar je apparaten en connecties kunt veranderen en verwijderen.

Ja zover was ik al… die doet het dus niet zeg maar..

Bijdrager
    MACniffecent

<p style=”text-align: left;”>Iemand??</p>

Bijdrager
    MACniffecent

ok

Bijdrager
    MACniffecent

HELPT DIT??

Bijdrager
    Kwadraatje

Daar kom je maar op één manier achter!

Bijdrager
    MACniffecent

hahaha

vertel?

heb de bug gevonden inmiddels:

de midi driver getrashed in library-system-extensions.. ipv library-user-audio

bedankt voor al jullie hulp!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.