14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    wwstm

compatible with leopard…

hay,

je kun zeggen dat ik op het laatste moment bekeerd ben;-) ik was op internet een dell aan het bestellen, ik had liever apple mja…geld enz;-)…

loopt ie vast…

gekozen het wordt een apple, office bootcamp…moet lukken…

maar nu is mijn vraag als ik nu een mac book (pro) koop, kan ik dan straks (voorjaar 2007) als ik leopard koop zonder problemen op men mac book (pro) installere?

bvd

Bijdrager
    jumper

Tuurlijk, geen enkel probleem.

Bijdrager
    MacBeer

Leopard zal absoluut zonder enige problemen lopen op de Mac’s die nu in de winkel te koop zijn!!!

Leopard schijnt volgens berichten zelfs op G4 machines te lopen. Dat zijn machines die in 1999 (volgens mij) geintroduceerd werden… maak jij je nu maar geen zorgen hoor. Jij zal de eerst komende nieuwe OS-sen van Apple nog wel kunnen draaien hoor :wink:

Bijdrager
    wwstm

en straks als er bootcamp bij leopard zit, kun je dan gewoon windows spellen spelen?

Bijdrager
    MrPapple
    ”wwstm”

en straks als er bootcamp bij leopard zit, kun je dan gewoon windows spellen spelen?

Dat kan je nu ook al hoor! (Ik wacht nog op mijn MacBookje maar uit de info op deze en andere sites blijkt dat de meeste windhoos spelen perfect draaien op een Apple!) :D

Bijdrager
    wwstm

@ Mr Sharky:

huh? … dat is nieuw!!!

waarom worden er dan ‘mac-games’ verkocht?

Moderator
    unSOUND

Nee, maar Bootcamp is nu al te downloaden, dus daar heb je Leopard niet voor nodig… enkel een Mac met een Intel CPU.

Bijdrager
    MrPapple
    ”unSOUND”

Nee, maar Bootcamp is nu al te downloaden, dus daar heb je Leopard niet voor nodig… enkel een Mac met een Intel CPU.

Inderdaad, zoals unSOUND zegt! :D Kijk maar een keertje hier :D

Bijdrager
    TijhofGraphics

[size=9:15df46c08e]zonder aanhalingstekens hoor[/size:15df46c08e]

MrSharky’s link naar: “Apple Benelux – Bootcamp”

Bijdrager
    a la Mac
    ”MacBeer”

Leopard zal absoluut zonder enige problemen lopen op de Mac’s die nu in de winkel te koop zijn!!!

Leopard schijnt volgens berichten zelfs op G4 machines te lopen. Dat zijn machines die in 1999 (volgens mij) geintroduceerd werden… maak jij je nu maar geen zorgen hoor. Jij zal de eerst komende nieuwe OS-sen van Apple nog wel kunnen draaien hoor :wink:

De eerste computers die Leopard kunnen draaien zijn van 1999 en de laatsten die het niét konden draaien zijn van 2003…

Bijdrager
    Geedee
    ӈ

De eerste computers die Leopard kunnen draaien zijn van 1999 en de laatsten die het niét konden draaien zijn van 2003…

Dus kunnen de bolletjes iMac / 800 Mhz Leopard moeiteloos draaien? Zouden ze er ook sneller van worden?

ps. Al iemand de b-versie getest?

Bijdrager
    Geedee
    ”Geedee”

Dus kunnen de bolletjes iMac / 800 Mhz Leopard moeiteloos draaien? Zouden ze er ook sneller van worden?

ps. Al iemand de b-versie getest?

Laatste vraag al uitvoerig beantwoord in andere draad. Eerste vraag nog niet;-)

Bijdrager
    michi_rishi

Heel goed mogelijk dat de performance van die oudere G4’s er beter door wordt.

Ik heb eens een iMac G3 (400mhz) gezien welke beter ging presteren met Tiger dan hij onder Panther al deed.
    In tegenstelling tot bij Windows, heeft os-X bij een nieuwe versie niet alleen nieuwe features, maar kennelijk ook een betere performance!

Bijdrager
    Zeikhoff
    ”wwstm”

gekozen het wordt een apple, office bootcamp…moet lukken…

bvd

voortschrijdend inzicht.. gefeliciteerd!

Je bootcampt maar raak, maar je zou office ook kunnen gebruiken onder Mac OsX. Gewoon MS office voor mac. Wel meteen zowat het enige programma dat bij mij op de Mac ooit is vastgelopen… maar ja, het blijft microsoft…

je andere vraag, waarom er dan ook mac-games zijn:
    – er was een tijd dat bootcamp er nog niet was. Het lijkt jaren geleden, het is pas maanden
    – er is nog steeds een tijd dat mensen ondanks bootcamp geen windows op hun macje willen draaien. Ik heb m’n auto ook niet gewassen om er daarna bagger tegenaan te gooien… maar goed, ieder z’n ding.
    En wie soms niet anders kan dan windows draaien: koop dan geheugen bij. Wie door de bagger moet crossen koopt ook een 4×4…

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.