4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    DESMEV

Commando voor gewiste bestanden ??

Is er een code te gebruiken in de terminal die alle gedelete bestanden op een harde schijf kan tonen? (Bestanden zijn fotobestanden. Geen systeemsoftware e.d.) Door een fout in de Back-Up software (Intego Personal Back-up) is zowel de bronschijf als de backup schijf bijna volledig gewist.javascript:emoticon(‘:cry:’)

Bedankt
    Michel

Bijdrager
    JeePee

Balen! Misschien kan Intego je helpen? (Support)

Misschien kan DiskWarrior je helpen. Je krijgt een scherm waar je kan kiezen voor Graph en Rebuild. Houdt de Alt-toets ingedrukt. De Rebuild-knop verandert in Scavenge. DiskWarrior gaat dan op zoek naar verloren/verdwenen files, zolang er niet overheen geschreven is. Ik kan niet met zekerheid zeggen of het werkt, heb het zelf nog niet hoeven te gebruiken, gelukkig (snel afkloppen), maar ik las net de Manual.

Van de Terminal heb ik helaas geen verstand…:roll:

Bijdrager
    DESMEV

Diskwarrior ga ik inderdaad aanschaffen en proberen. Support van Intego verwacht ik eigenlijk niet. Is tot nu toe altijd 1 richting verkeergeweest en nog doodlopend ook. Heeft iemand een contactpersoon bij intego die wel reageert?
    Bedankt.

Bijdrager
    JeePee

Heb je ook een bugreport geschreven op hun site. Heb ik een poosje terug gedaan m.b.t. tot 2 vragen/problemen en ik kreeg in beide gevallen antwoord. Probeer het eens. Ze claimen dat ze nu binnen werktijden vrijwel altijd binnen 3 uur reageren, dus…

Mocht dat uiteindelijk niet helpen, dan heb ik eventueel een emailadres voor je, waar ik zeer goede ervaringen mee heb.:roll:

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.