14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:

Bijdrager
    Kasper

Command & Conquer Generals: Zero Hour online

Voor de mensen onder ons die dit spel hebben.

Ik zou graag is met wat Mac OSX’ers online spelen.
    Via Gameranger is dit heel makkelijk te doen.

Ik heb op dit moment een room open.

Dus wees welkom. Tot op het slachtveld!

Kasper

Bijdrager
    Djmichel

Ik kan alleen mijn versie van generals spelen (wat erg vet is;) ), de zero hour update die je moet downloaden om hem online te spelen krijg ik niet aan de praat. Hij installeerd hem netjes en als ik dan gamerangers opstart dan vraagt hij wederom om de update die ik volgens de officieele site heb gedownload.

ps. Ik zit nu op het werk, dus ik kan helaas niet deelnemen. Maar ik vroeg me af of jij hiervoor misschien het antwoord wist;)

Bijdrager
    Kasper

Als je de intel patch bedoelt. Daar had ik ook problemen mee. Je moet de updater in de map slepen waar zero hour in staat, anders doet ie het niet.
    Volgens mij is dat de enige update die is uitgebracht tot dusver.

Anders kan je even proberen om het hele spel weg te gooien en opnieuw te installeren (ben je wel save files en behaalde medailles in skirmish kwijt).

succes !

Kasper

Bijdrager
    Menex

Kasper, ik ben net geswitched van pc naar mac en speelde zero hour op de pc, ik overweeg de mac versie aan te schaffen.
    Kun je ook online tegen cq met pc gasten gamen?
    En hoe rustig of druk is het nog online, daar de ladder(generals.nl) er nogal doods uitziek tegenwoordig.

Ik hoor graag van je,

Menex

Bijdrager
    Leendert Struik

Heb vandaag de deluxe versie gekocht via de apple store dus binnenkort ben ik zeker van de partij, nu laat ik het nog even bij Age of empires III. Ik meld me wel als ik online ga.

Bijdrager
    anton.m

Joehoe…. vanavond heb ik tijd dus potentiele tegenstanders….:evil:

Bijdrager
    Leendert Struik

Nou super dat je je meld maar helaas gaat dit voor mij niet lukken. Hoop dat we elkaar binnenkort treffen.

Bijdrager
    Djmichel

Bedankt voor de tips, ik ga het tegelijk proberen als ik weer tijd heb:)

@ Mennex, Gamerangers is een beter alternatief. Deze is altijd wel druk!

Hopelijk tot gauw in C&C Generals ZH!

Bijdrager
    Menex

ik heb e.a. aan de praat gekregen, en gameranger gebruikt, is ook vrij dooie boel trouwens vergeleken met pc multiplay maar goed.
    Zal vooral s’avonds laat spelen nick is creative voor degene die wil gamen!

Merk trouwens wanneer de game vordert en army’s groot worden dat ik eruit knal, hebben meer mensen dit ? ik gebruik eem intel imac 2,33 2 gig 25mb video?

Menex

Bijdrager
    recoiller

Komt misschien wat lam over, maar Zero Hours is een commerciele addition? Ik heb Command & Conquer Generals. Zonder Zero Hours kan ik hier niet veel mee of wel?

Bijdrager
    Menex

Je kunt via gameranger gewoon kiezen uit generals en zero hour games.

Menex

Bijdrager
    Kasper

Dit draadje maar is nieuw leven inblazen.

Ik ben weer actief op GameRanger. nick is Roy. Vaak savonds te vinden.

Even voor de duidelijkheid. C&C Generals is het orgineel er is een aanvulling (expansion) genaamd Zero Hour. Deze breidt het aantal units ed wat uit.

Om online te spelen moet je updaten naar de nieuwste versie. Deze update is te verkrijgen via de site van Aspyr. Ook heb je Gameranger nodig (www.gameranger.com) Via Gameranger kan je niet tegen PC’s spelen, en ook kunnen intel machines en PPC machines niet tegen elkaar spelen. Eenmaal in Gamranger kan je met minimaal 2 mensen tegen elkaar spelen, maar ook met elkaar tegen computers. Het is mogelijk om met maximaal 8 mensen te spelen.

’s Avonds is het vaak drukker op Gameranger dan overdag. Kom eens kijken !

Kasper

Bijdrager
    thomas312

Kan iemand mij helpen?

Ik probeer Command & Conquer online te spelen, maar ik moet dan een update istalleeren, dat heb ik gedaan, maar dan zegt ie: Failure deleting/renaming c:/ program files enz. enz. enz.

Bijdrager
    Kasper

Dit soort vragen kan je beter op een specifiek PC forum stellen. Dit is een Mac gerelateerd forum.

Ik zou niet weten wat die erorr in windows betekent.

Kasper

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.