7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    frogger

Combo update

Heb een nwe macbook 2wkn oud. Heb wat updates opgehaald, paar programmaatjes geinstalleerd. Je kent het wel
    Heb sinds kort wat probleempjes met de desktop. Als ik wat download op de desktop zie ik het programma icoontje de ene keer wel de andere keer niet. Dit geld ook voor het legen van de prullebak, de ene keer leegt ie em de andere keer niet. Althans de progjes in de bak zijn dan nog zichtbaar. Start ik m opnieuw op of sleep ik de progjes na het legen naar de desktop, dan zijn ze weg.

Dacht bij mezelf dan maar een combo update, meestal helpt dit. Wil de Mac OS X 10.4.10 Combo Update v1.1 (Intel) installeren, krijg ik de melding als ik het doelvolume aanklik, dat de update niet geschikt is voor mijn computer.

Help even, misschien zie ik het niet goed, moet ik een andere update draaien?

Bijdrager
    DeMaccer

Als er updates beschikbaar zijn voor jouw systeem, dan zie je deze in de Software update en kan je die ook vanaf de Software update installeren.

Bijdrager
    sypie

Juist, maar soms veroorzaakt een update een probleempje, iets wat regelmatig op te lossen is met een combo-update.

Als een combo-update zegt dat jouw computer niet geschikt is, kun je misschien een eerdere versie nemen van een combo-updater?

Bijdrager
    frogger

thnx homie!

Bijdrager
    frogger

Heb 10.4.9 voor intel geprobeert maar lukt nog niet! Mijn macbook is een core 2 duo.
    Weet niet of het er toe doet maar heb ook bootcamp geinstalleerd en windows draait onder een partitie van 10 gig.
    Heeft dat er iets mee te maken?

Bijdrager
    frogger

Hey jongens kom op nou, waarom kan ik de intel combo update niet draaien?

:cry:

Bijdrager
    frogger

De combo updates zijn nog van voor de productiedatum van mijn mac, waarschijnlijk moet ik wachten op een nwe combo update.

http://discussions.apple.com/thread.jspa?messageID=5256608
    :(

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.