6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Jef.vankeulen

Combineren interne luidspreker met BT-speaker

Geachte

Is het mogelijk om de interne luidspreker te combineren met een Bluetooth Speaker?
    Ik zou graag de geluiden van mijn webbrowser uit de interne luidsprekers willen laten komen en muziek via Itunes/VLC/Spotify/… langs een BT-speaker afspelen.
    De BT-speaker is een simpele speaker (lees: geen Wifi, AirPlay of SONOS speaker).

(Gebruik een 13″ MacBook Air, Medio 2013 gebruikmakende van OS X Yosemite 10.10.5)
    Alvast bedankt voor jullie reacties.

Met vriendelijke groeten,

Jef

Bijdrager
    KarelWillem

Dat kun je in Systeemvoorkeuren > Geluid netjes instellen.

Bijdrager
    Jef.vankeulen

Dag KarelWillem

Bedankt voor je reactie.
    De uitleg die u gaf, heeft volgens mij enkel betrekking tot de waarschuwingssignalen? (bijv door op een toets van het keybord te duwen waar die moment geen invoer voor voorzien is of bij het open springen van pop-up venster) Of ben ik hier verkeerd?

Dit is niet helemaal wat ik bedoelde, misschien kan ik mijn vraag wat beter formuleren.
    Eigenlijk bedoelde ik dat ik op mijn bureau het geluid van de YouTube/Vimeo filmpjes wil beluisteren via de interne luidsprekers en dat mijn jongere broer op zijn kamer (naast het bureau) via de BT-speaker naar zijn muziek in Itunes/Spotify kan luisteren. (wel is waar beide via mijn mac)

Ik hoor het graag.

Alvast bedankt.

Bijdrager
    KarelWillem

Audio Hijack kan dat per app voor je regelen.

https://www.rogueamoeba.com/audiohijack/

Bijdrager
    Jef.vankeulen

Wauw prachtige app.
    Danku!

Bijdrager
    KarelWillem

Graag gedaan.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.