3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    MacKeessie

Combinatie Apple Watch ios 4.0 met iPhone iOS 10.3.2 mogelijk?

Ik heb mijn iPhone nu draaien op iOS 11 Beta en mijn Apple Watch op iOS 4.0 beta.
    Ios 4.0 op de Apple Watch doet het prima, geen problemen, maar iOS 11 op de iPhone heeft veel dingetjes die vooral storend zijn in mijn auto. Zo maakt hij geen contact meer met de USB van mijn auto, dus geen muziek en zo. Ook doet TomTom Go het niet meer ( is bij elke nieuwe versie zo lijkt het) en nog wat haperingen. Ik weet het, dat is het risico van Beta software.
    Ik kan nu de iPhone terug zetten naar iOS 10.3.2, geen probleem, maar dan is ook de communicatie tussen iPhone en Apple Watch weg. De Apple Watch terug zetten naar iOS 3 lukt mij niet. Heeft iemand een trucje om of de Apple Watch terug te zetten naar iOS 3 of om de communicatie te herstellen tussen iPhone 10.3.2 en Apple Watch iOS 4.0. Ik weet dat ik ook de Apple Watch naar Apple kan sturen om de Apple Watch terug te laten zetten naar iOS 3.0, maar als er trucjes zijn hoor ik het graag.
    Alvast bedankt.

Bijdrager
    neelflick

Ik weet niet of 10.3.2 en WatchOS 4.0 samengaan maar ik weet wel, (helaas) het is onmogelijk om watchOS 4.0 terug te zetten naar 3….
    Succes!

Bijdrager
    PowerMacje

Daarom zal er dus geen publieke beta voor WatchOS uitkomen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.