5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Sbojevets

Combinatie 30″ en ATI9600 PC&MAC

Hi MacOSX’ers,

Ik heb laatst een post gedaan over de problemen met mijn nieuwe 30″ en ATI 9600 Mac en PC edition. Ik krijg met die twee steeds ruzie. Het begon met extensies verwijderen van ATI om mijn computer uberhaupt te kunnen opstarten. Namelijk deze: ATIRadeon9700.kext, ATIRadeon9700VADriver.bundle en ATITVOut.kext. Toen kon ik werken maar kon geen HD trailers afspelen op full-screen. Hij haperde en het scherm heeft zoieso een trage opbouw. In InDesign schokt het onwijs als ik bijvoorbeeld erg ingezoomd heb. In de system prefs staat er dit:

Dus geen CoreImage en Quartz ondersteuning. Terwijl ATI claimt de 30″ te ondersteuning MET Quartz en CoreImage. Ik heb al een nieuw display gekregen en een nieuwe videokaart maar het probleem blijft! Het zit allemaal in een G5 2,3 Dual Processor (niet de DualCore). Kan iemand misschien een oplossing aandragen…ik kom er gewoon niet achter wat het kan zijn. Als het een probleem is van de kaart (wat ik denk) dan is het vreemd dat ik er niks op internet over kan vinden. Alvast bedankt!

Bijdrager
    Esquare

De laatste driver van ATI al geïnstalleerd?
    https://support.ati.com/ics/support/default.asp?deptID=894

Bijdrager
    Sbojevets

Welke update zie jij voor de Mac dan? Ik kon alleen het programma ATI Display’s vinden. Niet echt een driver als je het mij vraagt.

Bijdrager
    Esquare
    ”dreamlab”

Welke update zie jij voor de Mac dan? Ik kon alleen het programma ATI Display’s vinden. Niet echt een driver als je het mij vraagt.

Het bevat niet alleen dat voorkeurenpaneel:

The ATI Displays Installer contains the following items:

ATI Displays
    ATIDisplaysSP.prefPane
    ATITVOut.kext
    ATI ROM Xtender

Meer info

Bijdrager
    Sbojevets

Ik heb net de update ATI display’s 4.5.7 binnengehaald en het lost niks op…

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.