3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    kerkh352

Colorsync Printer

Kan iemand mij helpen met ColorSync.

Ik heb een paar weken geleden een iMac 20″ gekocht en werkt perfect, maar nu heb ik net mijn printer gekregen die ik overigens gratis bij mijn iMac kreeg.

De Printer die ik al had de HP 750C had ik reeds geïnstalleerd op de iMac. Nu heb ik deze installatie geunïnstalled en de nieuwe voor de Brother DCP-115C geïnstalleerd en werkt perfect.

Nu het probleem in de ColorSync bij de tap Apparaten Printers staat nog steeds de HP 750C met een blauwe punt er achter.
    Ik zou niet weten hoe ik dit kan weghalen. Ik heb al veel geprobeerd onder andere opnieuw mijn oude drivers geïnstalleerd en verwijderd, maar dan komt er nog een keer de HP 750C in de lijst er bij te staan. Ook heb ik al op andere forums naar oplossingen gezocht maar deze werken niet.

Kan iemand mij vertellen hoe ik dat kan verwijderen.

Alvast bedankt,

Patrick

Bijdrager
    Lutjemac

Klik in colorsync-hulpprogramma (in de map hulpprogramma’s) op je nieuwe printer en klik dan op de knop “maak printer standaard” dan gaat het blauwe bolletje weg bij de HP printer. Het is niet nodig om de HP te verwijderen uit de lijst. Die kun je alleen verwijderen in het programma van de HP printer zelf in de voorkeuren daarvan.

mvg LutjeMac

Bijdrager
    kerkh352

Dit werkt niet.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.