6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Erik

ColorManagement workshop afgerond

De laatste workshop ColorManagement heeft afgelopen zaterdag plaats gehad bij ons in Rijswijk. We hebben nu in totaal zo’n 25 leden getracht het eea bij te brengen op het gebied van digitale kleurverwerking.

Ter afsluiting wil ik met name een tweetal personen bedanken voor hun medewerking aan dit geheel, want zonder hun medewerking had het niet geweest wat het is geworden:

appleholic:
    Bedankt voor de digitaal geprinte notitieblokken!
    Er is wederom dankbaar gebruik van gemaakt, en het laat tevens zien wat voor leuke en flexibele mogelijkheden digitaal print-/drukwerk biedt.

Tiny:
    Bedankt voor het gebruik van je beamer!
    Hierdoor werd het verhaal ook nog visueel inzichtelijk gemaakt.

Alle deelnemers:
    Ook jullie bedankt voor twee geweldige middagen!
    Het blijft altijd leuk om te zien wie zich achter al die prachtige avatars verschuild!

En natuurlijk de meegebrachte wijn en Breezah’s! Dat smaakt!
    Ik heb de Morgon al op, en dat was een heel lekker flesje, dus proost!

En jullie natuurlijk ook bedankt voor alle bedankjes!

Zo, ik ga weer over op de orde van de dag: ehhhh kleur…

Groeten,

Erik Koldenhof

Bijdrager
    rbroen

Hoi Erik,

Nogmaals bedankt voor je Colorworkshop deel 1. Het was mijn vierde cursusdag CMS en het begint steeds duidelijker te worden, ook naar de praktijk toe.

Wij hebben inmiddels een Eye-One beeldscherm calibrator gekocht; dat is veel oefenen… elke monitor heeft weer andere instellings mogelijkheden.

Vanwege je inzet en gastvrijheid vind ik het moeilijk om te vragen, maar doe het toch: wanneer gaan we deel 2 doen? :innocent:

Bijdrager
    Fokker3

Wij hebben inmiddels een Eye-One beeldscherm calibrator gekocht

Als nog meer mensen dat overwegen: bij X-Alt hebben ze er nog een paar in de “opruiming” voor 99 Euro ex BTW. Zal wel overgebleven zijn van die bundle-aktie, maar dat maakt ons niet uit, wel?

Bijdrager
    EagerB0bNerd
    ”Fokker3″

Als nog meer mensen dat overwegen: bij X-Alt hebben ze er nog een paar in de “opruiming” voor 99 Euro ex BTW. Zal wel overgebleven zijn van die bundle-aktie, maar dat maakt ons niet uit, wel?

goede deal ! jammer dat ze inmiddels al uitverkocht zijn….

Bijdrager
    Delvoye

Hallo Erik,
    Ik hoop binnen een paar dagen mijn eerste powerbook te ontvangen en hiermee mijn eerste stappen te zetten in de wereld die MacOSX heet. De reden voor mijn overstap is ColorManagement. Als fotograaf in het digitale tijdperk is een windows machine klote. Misschien raad je het al, maar doe je de workshop binnenkort weer?

Karel Delvoye

Bijdrager
    Erik

Hey allemaal!

Voor vervolg of soortgelijke workshop zullen we wel even moeten wachten, dit is ons top-seizoen qua drukte. Maar, zoek hier op de term ‘colormanagement’ en je vindt al heeel veel.

Zelf ga ik ook in de schoolbanken kruipen hier, ik heb me (stom stom stom) getracht op C-programmeren te storten, leek me ook leuk.

Als je wilt lachen, moet je draad in het software forum er maar bij volgen, dan kan je zien hoezeer ik voorlopig niet erin slaag zelfstandig iets te bouwen :wink: .

Groeten,

Erik

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.