5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    El Pablo 10

Code snippet voor WPCF7

Een klant van mij wil op zijn order formulier in WordPress een email validatie, om na te gaan of het ingevoerde email adres wel correct is. Het contact formulier is gemaakt met Contact Form 7 en ziet er zo uit: http://prntscr.com/l4lkb5.

Om de email validatie uit te voeren, heb ik na wat Google werk de volgende code snippet gevonden (http://prntscr.com/l4lkz2), welke ik vervolgens in mijn functions.php file heb geplakt en een beetje heb aangepast.

De code op zich doet zijn werk, want het formulier en de validatie werken hiermee prima. Echter, als ik wil inloggen in de backend (www.mijndomein.be/login), krijg ik steeds ‘het witte scherm te zien’.

Mijn vraag is dus:

• Is er iets mis met de code wat voor conflicten zorgt?
    • Of op welke manier kan ik nagaan wat er net voor problemen zorgt?

Greetz,

Pieter

Bijdrager
    nnsa

Kan je m.b.v. een FTP-programma (Transmit is heel goed) je WP-admin omgeving bereiken en een (stukje) backup terugzetten. Of zegt dit je niets ?

Advies is om regelmatig een backup te maken (ook via FTP) van de hele site, inkl. plugins.

Anders vragen of je provider een backup kan terugzetten als dat in je pakket zit.

Bijdrager
    hylke—1998

mocht je nog bij de files kunnen is het ook een optie om in je wp-config bestand je debug op true te zetten. Het zou kunnen dat je hierdoor wel foutmeldingen te zien krijgt. Echter deze Nooit aan laten staan als de website live staat en in gebruik is.

Bijdrager
    El Pablo 10

Het terugzetten is geen probleem. Ik heb immers eerst een copy gemaakt van de functions.php file en de oorspronkelijke file dan maar terug gezet, zodat men tenminste terug op de backend kan.

De website staat echter al live, dus debuggen is dan geen optie?

Moderator
    Night

Hoewel oud, had je toch ook deze kunnen gebruiken?

Contact Form 7 email verification

of deze:

Contact Form 7 Email Validation

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.