8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Anoniem ex-lid

coda 2 topic

Wat vinden we van de update ?
    En hebben we al nieuwe handige dingen ontdekt ?

Ik ben er nog niet echt me bezig maar so far … mha….
    Als ik naar transit kijk dan ziet dat er veel gelikter uit.

Ben ook nog aan het zoeken hoe ik direct van mijn nas server kan werken inplaats van lokaal en code het upload elke keer.

Benieuwd naar jullie reacties…

Bijdrager
    iNicky

Bij mij knalt coda 2 er iets te vaak zomaar uit. Passwords worden niet herkend. Nog geen antwoord ontvangen op de verzonden foutrapporten. Kortom, voor mij een miskoop.

Bijdrager
    jandoornbos

Ik draai nu nog even de demo versie om te kijken of ik ga upgraden.

Tot nu toe erg tevreden. Met name dat hij nu functies en variabelen afmaakt, iets wat ik erg miste in de vorige versie. Ook heeft hij eindelijk ondersteuning voor bepaalde CSS3 properties zoals border-radius.

Hij is er bij mij nog niet uitgeknald. Ik hoop dat dat zo blijft en ik dus daadwerkelijk kan upgraden.

Bijdrager
    Shmoo

Ik heb ook nog niet heel erg veel tijd gehad om er mee te stoeien, al wil ik de app vanavond meer gaan inrichten.

Maar zonder twijfel gooi ik straks Espresso 2 van mijn Mac af om weer terug te keren naar mijn vertrouwde Coda app die wel toe was aan een update-/rewrite. Ik heb zelfs Diet Coda gekocht terwijl ik nog geen iPad heb alleen omdat ik weet dat het goed zit en je niet snel kortingen van dit bedrijf kunt verwachten.

Wel verbaas ik me een beetje over al die negatieve uitlating na 1 of 2 dagen. Kom op zeg!!!

Panic is een zeer klein bedrijf dat geweldige apps in hun portfolio heeft staan Coda en Transmit behoren tot de top 3 in hun categorie zonder twijfel.

Mocht de Coda 2 app een x-aantal keer gecrashed zijn dan is dit nooit leuk maar als je het Panic team kent dan weet je ook dat deze jongens er alles aan doen om het op te lossen. Ik verwacht dus ook snel een eerste update.

Zoals hun blog post al aangeeft:

Of course, these are major new releases, so There Will Be Bugs. Just let us know what you find. We’re on the case and we’re working constantly.

*En mensen die zeuren over de prijs en-/of dat er geen speciale upgrade-prijs is voor de mensen Coda 1 bezitten moeten ze gelijk hun computer afpakken en een verbod op internet geven.
    40,- en dan nog klagen via Twitter bij de eigenaar dan heb je echt geen gevoel voor schaamte!

Bijdrager
    Gates
    iNicky op 26 mei 2012

Nog geen antwoord ontvangen op de verzonden foutrapporten. Kortom, voor mij een miskoop.

Je denkt toch niet dat je de enige bent die ze een e-mail heeft verstuurd? Alleen al op Twitter zijn ze volop bezig met het beantwoorden van vragen en reageren op klachten. Dan zal hun e-mail inbox ook vol zitten en zo zal het openen en beantwoorden van jouw e-mail waarschijnlijk ook even gaan duren.

Bijdrager
    Anoniem ex-lid
    Shmoo op 26 mei 2012

….

Het is niet mijn probleem dat het klein bedrijfje is, als ik iets koop, moet het goed zijn. punt.
    Transmit ben ik het mee eens dat het een geweldig mooi programmaatje is, coda 2 heeft nog niet de beste indruk gemaakt so far….

Zo ver ik weet MOET ik lokaal werken en upload hij hem naar mijn nas (of domeinnaam).
    Voor de rest moet ik het nog testen, laat ik voor Shmoo nog even mijn oordeel afwachten:P

verder iemand al leuke verborgen of echte mooie functies ontdekt ?

Lid
    Pepperonie

De afgelopen 3 dagen volop gebruikt. En het werkt gewoon echt goed, en coda blijft toch echt mijn favoriete ontwikkeltool voor websites. Het enige waar ik eerst aan moest wennen was dat nu de files links staan ipv rechts, maar dat is gewoon even wennen (nu weet ik niet meer beter).
    Het lijkt ook als of de FTP client stukken sneller is geworden.
    Al met al, weer een fijn program(meer)maatje.

Bijdrager
    Anoniem ex-lid

Pepperonie, als je kijkt bij coda > preferences > (2de tekstregel kijkt )sidecar Position. En die op left zetten, dan staat hij weer links

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.