3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    wernard154

Cod4 1.6 Mogelijk voor de Mac OSX??

Hallo Beste OMT’ers

Ik was Cod4 aan het spelen (Call of duty 4) en ik kom met een probleem dat ik de versie 1.7 heb, terwijl de ik de 1.6 Patch wil hebben
    Jammer genoeg kan ik op Google alleen maar 1.7 vinden, en als ik een 1.6 vind is het wel een EXE bestand

Ik heb al vaker Topics geplaatst, dus kunnen jullie nog een keer een oogje dicht knijpen om me te helpen??

Naaste informatie: Het spel is illigaal, ik heb de game gekopieerd, maar heb de CD Key voor multiplayer gewoon van mijn Gekochte Cod4 voor de PC (Windows Vista)

Nog bedankt als vast voor het lezen, he

Bijdrager
    Hansi2124

Ik had dit topic eerst gesloten, maar bedacht mij dat het met software als Photoshop misschien ook zo gaat:
    benader de software ontwikkelaar met bijv. de volgende vraag: De versie voor Windows heb ik legaal gekocht met serienummer xxxxxx. Nu wil ik dit spel ook spelen op de Mac. Mag ik van u daarvoor een nieuw serienummer ontvangen, of moet ik het spel voor de Mac alsnog kopen?

Als dit topic op deze manier verder gaat, is het prima.
    Maar het wordt gesloten als er verdere vragen over het illegaal in bezit gekomen spel worden gevraagd. Dat is namelijk niet toegestaan.

Bijdrager
    levidhuyvetter

Je betaalt voor de serial en niet voor de software dus aangezien hij hier een legaal gekochte serial gebruikt gaat het niet om een vraag ivm illegaal verkregen software. De serials van call of duty zijn cross platform met een reden toch?

De 1.6 patch (dus ook de versies ervoor) zijn bij de mac versie allemaal inbegrepen bij de 1.7 patch. Een 1.6 patch voor mac ga je niet vinden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.