6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Prohibit Art

COD2 gedownloade maps ?

Hey,

ik heb bij http://www.maps-n-mods.org een aantal extra levels gedownload voor COD2.
    ze zeggen overal dat ik deze bestanden in de Main folder van COD moet plaatsen.
    Als ik dit doe en een nieuwe server probeer op te starten dan verschijnen deze levels niet.
    Weet iemand hoe ik dit op kan lossen ???

groeten,
    marthijn

Bijdrager
    sypie

Volgens mij gaat dit over een spel…

Bijdrager
    sedikit

Hoewel ik absoluut geen gamer ben, maar ze wel heb, weet ik dat alles wat met Call of Duty(!))te maken heeft, moet staan in: je bibliotheek/Application support/Call of Duty en dan zou ik daar eens proberen die bewuste bestandjes in “save” te zetten, opstarten , en kijken of dat werkt. Anders een beetje experimenteren door die bestandjes in hetzelfde rijtje als “save” te plaatsen (of elders, er zijn meerdere mogelijkheden).

Bijdrager
    Prohibit Art

gaan we even proberen… :)

Bijdrager
    Prohibit Art

hmzz geen call of duty mapje in me allebij me “Application support” mapjes…

Bijdrager
    sedikit

Dat begrijp ik niet. Heb je die Call of Duty geïnstalleerd of speel je hem vanaf de cd(dvd). Ik weet wel b.v. dat ik versie , de jouwe dus, op mijn computer niet kan spelen(iMac G4), maar wel de versie 1.3. Heeft met de videokaart te maken. maar je kunt met de zoekfunctie in de het findervenster zoeken, waar dan die bestandjes als “save” e.d. bij jou zouden kunnen staan. Zoeken op “call of duty”.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.