5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Swisi

CoconutBattery voor Windows

Dag iedereen!

Het is geen Mac, maar help mij gewoon even.:)

Het programma CoconutBattery lijkt mij zeer handig! Bestaat er iets gelijk voor Windows (laptops, geen MacBook (Pro))?
    Hoe kan ik het beste kalibreren? (Via de zoekfunctie) Lopen er verschillende topic’s..

Maar de meningen zijn altijd anders, ik heb trouwens mijn laptop, Acer een stuk of 2 jaar (of 1 jaar) en heb NOOIT gekalibreerd..

Maccer’s, OMT’ers en PC-haters,
    Help mij!

Swisi

Bijdrager
    LighScan

Hoe je moet kalibreren hangt grotendeels af van het type batterij. Haal deze er eens uit en kijk wat erop vermeld staat (bvb NiMH of Lithium-Ion).

Wat het programma betreft, denk ik dat je toch genoegen met Windows batterij-metertje zult moeten nemen.:razz: Tenzij Acer misschien zelf een klein programmaatje hiervoor heeft ontwikkelt? Ik kan me vergissen, maar ik dacht dat Acer hun systemen altijd uitrusten met een klein software-bundeltje van zichzelf.

Bijdrager
    Swisi
    LighScan op 29 augustus 2010

Hoe je moet kalibreren hangt grotendeels af van het type batterij. Haal deze er eens uit en kijk wat erop vermeld staat (bvb NiMH of Lithium-Ion).
    Wat het programma betreft, denk ik dat je toch genoegen met Windows batterij-metertje zult moeten nemen.:razz: Tenzij Acer misschien zelf een klein programmaatje hiervoor heeft ontwikkelt? Ik kan me vergissen, maar ik dacht dat Acer hun systemen altijd uitrusten met een klein software-bundeltje van zichzelf.

Een Li-ion..Je krijgt er idd. software bij, maar zorgt kalibreren niet voor langere batterijduur?
    Het handige zou zijn om te kunnen zien hoeveel is ‘ie al opgeladen, etc..

Bijdrager

Volgens mij is dit een Mac forum..

Bijdrager
    Hansi2124

Dit forum gaat alleen over Apple-gerelateerde zaken. Je zoekt nu iets voor Windows; daar zullen meer dan genoeg fora over betstaan, denk ik zo. Mijn voorstel is dan ook om het daar te vragen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.