21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Q:
    Bijdrager
    Double_UK

Coca Cola iTunes actie ook voor DRM-vrije muziek!

Ik ben meer van de Pepsi Max dus de iTunes actie van Coca Cola was me een beetje ontgaan. Maar bij de supermarkt had iemand al vier blikjes uit een 6-pack gehaald en de twee resterende blikjes laten staan. Plus… het kaartje met een code voor een gratis iTunes song. :evil:

Goed. Meegenomen dus. En thuis de code ingevoerd. En ineens had ik één songcredit.
    Bij de FAQ van Coca Cola staat dat de gratis song niet bedoeld is voor DRM-vrije muziek (of een album). Maar ik wilde uitgerekend wel een DRM-vrije song. Dus probeerde ik het maar uit. Ik hield er rekening mee dat het restant bedrag (€0,30) misschien van mijn rekening zou worden gehaald.

Ik kocht een DRM-vrije song met mijn songcredit. Maar toen ik mijn account raadpleegde, zag ik dat er verder niks was afgerekend. ‘Free’ staat er achter de song vermeld.

Dus… betekent het dat je de code TOCH kan verzilveren voor DRM-vrije muziek?:)

Bijdrager
    Turbanus

:? Heel heldere uiteenzetting!

Bijdrager
    Brainiac

Geen idee. Maar ik heb een heleboel van die kaartjes waar ik (denk ‘k) niks met ben.. ze werken enkel in de Nederlandse store aangezien ik die cola in Nederland gekocht heb.. . Enige ideën hoe ik dti kan omzeilen?:P

Bijdrager
    Double_UK
    ”Brainiac”

Geen idee. Maar ik heb een heleboel van die kaartjes waar ik (denk ‘k) niks met ben.. ze werken enkel in de Nederlandse store aangezien ik die cola in Nederland gekocht heb.. . Enige ideën hoe ik dti kan omzeilen?:P

Nee. Je kan ze alleen in (vanuit) Nederland gebruiken. Ik denk dat je daar een paar Nederlandse Mac-vrienden heel blij mee kan maken… 8)

Bijdrager
    DarkRaverNL
    ”Brainiac”

Probeer eens over te switchen naar de NL store, mischien dat het dan wel kan.

(vraag iemad om een link naar een NL nummertje dan zou iTunes moeten openen en vragen of je van store wilt wisselen)

Bijdrager
    Brainiac

Als ik naar de Nederlandse store ga dan logt ‘ie mij uit. Als ‘k mij dan terug inlog zegt ‘ie dat ‘k enkel in de Belgische store kan kopen.

Misschien als ik mijn contactgegevens aanpas.. but hey.. het is me de achterloop niet echt waard, er zijn wel andere manieren om aan muziek te raken. :innocent:

Wie wilt de codes?:P

Bijdrager
    Double_UK
    ”Brainiac”

JA! IK! :lol:

(PM me)

Bijdrager
    Brainiac
    ”Double_UK”
    ”Brainiac”

JA! IK! :lol:

(PM me)

Done; ’t zijn er een stuk of 10. Veel plezier ermee.;)

Bijdrager
    Double_UK

Goed. Om dit topic weer even af te ronden.
    Als je een Coca Cola code invoert krijg je in iTunes de volgende mededeling:

Dus hoewel Coca Cola zegt dat het niet mag, geeft iTunes je blijkbaar toch de mogelijkheid om een song van €1,29 te kiezen.

Overigens. In de FAQ van de Coca Cola actie staat ook dat je maximaal 10 codes per account mag innen. Maar ik zit intussen al op 11!
    (dankzij Brainiac! :wink:)

Bijdrager
    Ratz

Ik heb helemaal geen account bij de store en heb inmiddels wel een stuk of 6 kaartjes…… ik wil zo’n iPod winnen….
    Dan moet je dus een acount aanmaken zag ik even snel…. maar dan moet je je creditcardnummer geven? Dat wil ik helemaal niet; ik ben er niet zo’n voorstander van om mijn creditcardnummer op het net in te kloppen (betaal altijd alleen met iDeal)

Dan kan ik de prijsvraag vergeten?

Bijdrager
    Double_UK
    ”Ratz”

Ik heb helemaal geen account bij de store en heb inmiddels wel een stuk of 6 kaartjes…… ik wil zo’n iPod winnen….
    Dan moet je dus een acount aanmaken zag ik even snel…. maar dan moet je je creditcardnummer geven? Dat wil ik helemaal niet; ik ben er niet zo’n voorstander van om mijn creditcardnummer op het net in te kloppen (betaal altijd alleen met iDeal)

Dan kan ik de prijsvraag vergeten?

Voor de actie van Coca Cola moet je wel een iTunes-account openen. Maar je hoeft NIET je creditcardnummer te geven. (Tenminste, volgens het antwoord in de FAQ van Coca Cola)

Bijdrager
    JDVM

Er staat ook een optie voor Click&Buy.
    Dan laat je gewoon je (bank)rekeningnummer achter.
    Je moet dus wel

Bijdrager
    JeroenR

En anders geef je je codes maar aan mij , ik weet er wel wat mee te doen :innocent:

Bijdrager
    hansilan

als je er een liedje wint moet je in itms op redeem klikken daneen account aanmaken en dan is er een optie bij betaalmogelijkheden “geen”

Bijdrager
    VincentBaas
    ”Brainiac”

ik heb ook een soortgelijk verhaal, alleen dan met twee 0.5 literflesjes en een blikje uit italië, overblijfsel van 10 dagen rome.

Ik ben benieuwd of het werkt als ik naar http://www.coca-cola.it ga, een account voor de italiaanse store aanmaak en zo nummers download

Geblokkeerd
    Anoniem

Italiaals is prima, als je maar geen Schlagers downloadt via iTunes store :wink: xD

Bijdrager
    Bernadictus

10 maximum?

Hmm. Dan klopt er zeker iets niet mbt de afspraken van Coca met Apple.

Ik heb een ton van die dingen aangezien ik ze van kennissen, vrienden en collega’s bij de supermarkt krijg.

Bijdrager
    error

De eerste 13 kaartjes gaven mij keurig een gratis nummer in de iTunes Store… bij nummer 14 was het bingo!

Vandaag de iPod van Coca-Cola Nederland ontvangen. Op de achterzijde staat bovenaan een gravure (zoals het Apple logo):

Wellicht een interessant object voor fanatieke Coca-Cola verzamelaars…

Bijdrager
    JDVM

Gefeliciteerd! (:x )

Bijdrager
    error

Ja sorry. We weten nu in ieder geval dat die iPod-prijs geen wortel is. Ze bestaan echt.

Bijdrager
    JDVM

De :x was meer van “dat wil ik ook wel”.;)

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.