-
Q:
CMS website beheren op iPad
Hallo,
Ik wil graag voor het werk van mijn vereniging overstappen op een iPad pro. Onze website is een CMS website en het bewerken van de website is via WYSIWYG. Maar dit gaat via de website niet echt lekker. Tevens is er een website om nieuwsbrieven te versturen, ook op basis van WYSIWYG.
Alles loopt niet makkelijk op dit vlak icm iPad.Heeft iemand een tip voor een app waar ik deze bestaande website in kan beheren/bewerken?
Bedankt.
Loopt dit ook ‘niet echt lekker’ op een desktop of alleen op je iPad?
je kunt dit eens nalezen:
3 WordPress Mobile Admin Plugins Compared – One Clear Winner Emerges
Op nieuwere iPhones is het scherm groter als dat van de iPhone 3GS toen dit artikel werd geschreven (2013!) dus de noodzaak is een beetje achterhaald.Night op 07 januari 2018heb je die iOS apps al geprobeerd?
TS zegt dat het CMS door een bedrijf in elkaar geknutseld is. Dan gaat een WordPress app helaas niet helpen ben ik bang.
Lol. ?
Wat hier gaande is, is dat er ergens in ‘1872’ iemand is gevraagd om een website te bouwen die ook nog eens een fetisj had voor alles zelf knutselen en sleutelen. Dat systeem staat nu in 2018 nog steeds online zonder dat er al die jaren ooit naar is gekeken … vandaar dat het ook niet werk in de browser op een iPad … en dan moet je roeien met de beperkingen die je hebt.
Dat zal veel eerder het verhaal zijn als ik het zo lees, aangezien de TS nergens een naampje/merkje van een CMS of de maker ziet staan.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.