12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    iMakkie

CMS website beheren op iPad

Hallo,

Ik wil graag voor het werk van mijn vereniging overstappen op een iPad pro. Onze website is een CMS website en het bewerken van de website is via WYSIWYG. Maar dit gaat via de website niet echt lekker. Tevens is er een website om nieuwsbrieven te versturen, ook op basis van WYSIWYG.
    Alles loopt niet makkelijk op dit vlak icm iPad.

Heeft iemand een tip voor een app waar ik deze bestaande website in kan beheren/bewerken?

Bedankt.

Moderator
    Night

Loopt dit ook ‘niet echt lekker’ op een desktop of alleen op je iPad?

je kunt dit eens nalezen:

3 WordPress Mobile Admin Plugins Compared – One Clear Winner Emerges

Op nieuwere iPhones is het scherm groter als dat van de iPhone 3GS toen dit artikel werd geschreven (2013!) dus de noodzaak is een beetje achterhaald.

• Deze reactie is gewijzigd 8 maanden, 2 weken geleden door  Night.
    • Deze reactie is gewijzigd 8 maanden, 2 weken geleden door  Night.

Bijdrager
    iMakkie

Het gaat alleen niet goed op de iPad. Ik ben op de MacBook gewend dat het WYSIWYG is, maar op de iPad zie je alleen de codes. Daar ben ik (nog) geen held in.

Bijdrager
    KR1275

Sommige CMS hebben een app.

Is het een bestaand CMS of een eigen gemaakt CMS?

Bijdrager
    iMakkie

Het is een CMS door een bedrijf voor ons gemaakt.

Bijdrager
    KR1275

Dan vrees ik dat je het moet doen met wat je nu al hebt.

Moderator
    Night

heb je die iOS apps al geprobeerd?

Bijdrager
    Joid
    Night op 07 januari 2018

heb je die iOS apps al geprobeerd?

TS zegt dat het CMS door een bedrijf in elkaar geknutseld is. Dan gaat een WordPress app helaas niet helpen ben ik bang.

Moderator
    Night

Die apps zijn onafhankelijk van daar wie de CMS is gemaakt, wel dat het een WordPress site is. (dat kan ik helaas pas weten als TS daar antwoord op geeft)

Bijdrager
    KR1275

Niet alle bedrijven gebruiken bestaande CMS’en als Joomla, Drupal en WordPress, maar ontwikkelen die van A tot Z zelf. Dat heeft de werkgever van iMakkie kennelijk ook gedaan of laten doen. Waarschijnlijk een grote vereniging…

Bijdrager
    Shmoo

Lol. ?

Wat hier gaande is, is dat er ergens in ‘1872’ iemand is gevraagd om een website te bouwen die ook nog eens een fetisj had voor alles zelf knutselen en sleutelen. Dat systeem staat nu in 2018 nog steeds online zonder dat er al die jaren ooit naar is gekeken … vandaar dat het ook niet werk in de browser op een iPad … en dan moet je roeien met de beperkingen die je hebt.

Dat zal veel eerder het verhaal zijn als ik het zo lees, aangezien de TS nergens een naampje/merkje van een CMS of de maker ziet staan.

Moderator
    Night

*proest*

Hadden ze toen ook al WYSIWYG CMSsen?

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.