7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    stolichnaya

Cms toevoegen aan bestaande site

Ik heb een site waar ik op een paar pagina’s wat beperkt cms wil toevoegen. Volgens mij moet het kunnen maar ik kon er weinig informatie over vinden. Momenteel ben ik mij door de tutorials van Joomla aan het worstelen maar ben tot nu toe nog nix tegen gekomen. Kan dit met Joomla of een andere open source oplossing?

Bijdrager
    misterfrontend

Ik gebruik al een tijdje WordPress als een CMS, http://www.wordpress.org Zelf vind ik WordPress wel erg makkelijk, er zitten niet te veel onnodige dingen in wat je toch niet gebruik als cms.

Building Custom WordPress Theme

Ik hoop dat je hier wat mee kan.

Bijdrager
    Gates
    Geblokkeerd
    Anoniem

Sterker nog, als je een klein beetje CSS + PHP + SQL leert kan je ook redeiljk simpel zelf iets maken dat perfect in je bestaande site past. Het is redelijk simpel om bestaande pagina’s zo aan te passen dat ze content uit een database trekken. Zo is het met mijn site ook gegaan:)

Volledig statisch -> deels dynamisch -> volledig dynamisch -> alle content in een database.

Bijdrager
    stolichnaya

Dank voor jullie reacties! Ik ga de mogelijkheden even rustig bekijken. Kan WordPress ook Quicktime aan?

Bijdrager
    EagerB0bNerd
    ”stolichnaya”

Ik heb een site waar ik op een paar pagina’s wat beperkt cms wil toevoegen.

fluitje van een cent met CushyCMS of modx

beide gratis en supermakkelijk te integreren in bestaande sites

Bijdrager
    stolichnaya

Daar ben ik weer. Ik heb naar Modx en naar Cushy gekeken. Modx is voor mijn gebruik een flinke overkill plus dat dat ik de documentatie nogal rommelig vond. Het werd mij als niet-programmeur niet duidelijk wat ik moest doen. En Cushy loopt over hun site waar je al je inloggegevens achter moet laten en dat vind ik niet zo’n fijne gedachte. Daarna rondgezworven bij Cms made simple en simple-mc maar ook daar kon ik niet met de documentatie uit de voeten. Ook nog naar Drupal gekeken maar daar werd me niet duidelijk of ik daarmee ook een simpele korte route kon uitvoeren. Is er geen stand alone oplossing met de simpelheid van Cushy? Of met echt goede documentatie? Dat kunnen mijn 2 hersencellen nog wel aan.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.