6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    bedhead

Welke CMS Photo gallery? Tips/advies gevraagd…

Hallo iedereen

Ik ben ten einde raad, daarom dat ik hier een antwoord kom zoeken. We zijn op zoek naar een CMS Photo Gallery. De bedoeling is dat we snel en eenvoudig foto’s kunnen uploaden naar onze eigen site zonder dat daar mensen met html kennis en dergelijke voor nodig zijn. De CMS zou moeten kunnen:

– uiteraard online de fotogalerij aanmaken
    – een inhoudstafel met alle albums genereren/ tonen zodat elk ‘event’ kort opgelijst staat.
    – passen binnen onze ‘content area’ van 700 pixels op 500

Hebben jullie hier ervaring mee? Kunnen jullie programma’s aanraden? Ikzelf heb onder andere zitten zoeken binnen WordPress (Nextgen Gallery Link ), maar het integreren in onze website is redelijk omslachtig. Verder heb ik onder andere zenphoto gevonden (http://www.zenphoto.org). Dit leek me wel wat?

Alvast bedankt voor de medewerking/ het meedenken en de antwoorden.

Bedhead

Bijdrager
    ieperlingetje

Als het puur om fotobeheer gaat kun je misschien dit gebruiken.

Bijdrager
    bedhead

Ja, maar kan dat allemaal online gemanaged worden? Dank je voor tip trouwens. Jij ervaring mee?

Bijdrager
    Stro
    Bijdrager
    ieperlingetje
    bedhead op 07 september 2010

Ja, maar kan dat allemaal online gemanaged worden? Dank je voor tip trouwens. Jij ervaring mee?

Ik heb het zelf eens gebruikt, maar omdat bij mij steeds om een beperkte set van foto’s gaat, heb ik zelf een kleine app gemaakt. Voor kleine fotocollecties is dit een beetje overkill.

Bijdrager
    bartvoll

Een hele goeie met mooie admin, wel tegen een klein bedrag.

SlickGallery

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.