7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    jakeh

Clienten digitaal handtekening laten zetten met iphone

Mijn vriendin is psychologe, en maakt voor clienten altijd een behandelplan. Dat is omslachtig, want..

* eerst schrijven en printen
    * laten ondertekenen door client
    * weer inscannen en opslaan

Hoop gedoe. Nu bedachten we, kan een client het niet gewoon lezen en met met handtekening zetten op de ipad of iphone? Het scheelt printen en scannen.

Nu heb ik hier een paar alternatieven gezien, maar vroeg mij af of er mensen zijn op dit forum die zoiets al gebruiken? Tips?

https://getpocket.com/a/read/853282404

Bijdrager
    pruus

Waarom niet de app PDF form, maar er zijn er meer. Velden kunnen ingevuld worden. Dan kan ook direct een handtekening geplaatst worden. Dan doormaken, klaar.

Bijdrager
    jakeh

Het makkelijkste lijkt nog wel Adobe Fill & Sign. Daar eerst maar eens mee stoeien.

Bijdrager
    Shmoo

Heeft Wacom niet zo’n Sign tabletje in het assortiment speciaal voor dit soort dingen? Volgens mij wel.

Als het mega sexy moet dan zou ik een iPad kopen met Apple Pencil dan weet je zeker dat de digitale handtekening ook nog echt fatsoenlijk geschreven wordt en netjes uitziet. Niet zo’n handtekening die je altijd achterlaat op dat kloemel-ding dat een postbode bij zich draagt wanneer hij je pakketje komt afgeven.

Bijdrager
    jakeh

Wacom, dat zijn vrij betaalbare tabletjes geloof ik. Met pencil doet het ook altijd goed.

Interessant, ga ik achteraan!

Bijdrager
    bcgraaf

Mijn vader is makelaar en hij gebruikt de software finly, hiermee kan hij klanten laten tekenen/contract doornemen/ dingen aanwijzen in het contract op afstand dit is ook rechtsgeldig.

Bijdrager
    Koning Frank

Waarom moet een behandelplan in godsnaam worden ondertekend.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.