7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Vindplaats

Click to flash

Sinds de update naar 10.11.6 werkt Click to Flash niet meer. Iemand een oplossing hiervoor?

Bijdrager
    fred44nl

werkt bij mij gewoon, zoals voor de update.

Bijdrager
    Vindplaats

Er is iets anders aan de hand, want ik heb click to flash en de plugin hiervan voor Safari verwijderd en nu doen de YouTube filmpjes het wel weer. Eerst kreeg ik dan wel voorafgaande aan de film iets van html5 te zien. Dat zie ik nu niet meer, terwijl ik Adobe Flash niet geïnstalleerd heb.

Sleutelbeheerder
    Night

Welke versie van Click to Flash gebruik je?

Bijdrager
    Vindplaats

De versie heb ik gedownload van deze site. Van ClicktoFlash en ClicktoPlugin versie 3.2. Eerst had ik van ClicktoFlash versie 1.5.5.

Bijdrager
    fred44nl

ClickToFlash versie 3.2 is inderdaad de versie, waar ik geen problemen mee heb.
    misschien ontgaat mij iets, maar waarom heb je ClickToFlash als je geen Flash geïnstalleerd hebt ??

Bijdrager
    Vindplaats

Gezien de risico’s die Adobe flash player met zich meebrengt heb ik deze verwijderd en Click to Flash geïnstalleerd. Tot nu toe is dat steeds goed gegaan. Dus zonder Adobe Flash player. Enkele dagen geleden kon ik geen filmpjes meer in YouTube zien, dus daarom mijn vraag op dit forum.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.