4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Anszje

Click and buy wil niet koppelen

Goedenavond mede OMT’ers,

Ik zoek al de hele avond naar de oplossing voor mijn probleem maar ik kom er niet uit.
    Ik heb zelf een iTunes account met Click and Buy en dat werkt geweldig, echter heb ik deze al zo lang dat ik geen idee meer heb hoe ik dat ooit ingesteld heb maar nu wil ik voor mijn opa een iTunes ID met click and buy aanmaken en dat wil niet vlotten.

Hij heeft al een Click and Buy account die geverifieerd is en een iTunes ID zonder betaalmethode.
    Ik wil dan een methode toevoegen en kies voor Click and buy, geef in Firefox akkoord voor de machtiging en wordt weer terug geleid naar iTunes.
    Maar dan gebeurd er niets. Het scherm blijft gewoon staan bij ‘Kies betaal methode’ en op ga verder klikken resulteert in opnieuw akkoord moeten geven voor iTunes bij Click and Buy.

Waar gaat het mis? Ik snap er echt niets meer van helaas. Ik heb het al op verschillende mac’s geprobeerd en in verschillende browsers.

Bijdrager
    Fraser

Heb je iTunes gestopt?
    Anders opent ie de koppeling niet.

Bijdrager
    Hasoweh

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb al een andere browser geprobeerd maar dat haalt ook weinig uit.

Bijdrager
    luuk26

Ik had ook moeite om Klik en buy aan te maken, werd steeds terug geleid naar de itunes site en lukte niet de status op mijn telefoon aan te passen, de oplossing was zo simpel dat ik het niet kan laten te reageren.. Gebruik een andere browser, nadat ik het met safari probeerde werkte het zoals verwacht… succes!!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.