11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    sara.sero

click and buy

Ik heb eigenlijk een probleem en heb uw advies nodig.
    Ik heb laatst een account geopend bij click and buy, dit is een Itunes betaal methode die ik kan gebruiken om apps en/of muziek via de app store te downloaden .
    Het probleem is dat de rekening die ik heb gemaakt verkeerde informatie van mij bevat. Ik heb het express gedaan om eerst te kijken hoe deze website in elkaar zit. Wat ik niet door had is dat deze account aan mijn apple id/itunes gekoppeld .
    Eergisteren had ik weer een account bij click and buy gemaakt wel met mijn echte gegevens . ( ik ben namelijk net geen 18 , pas in februari, maar heb toestemming van mijn moeder gekregen)
    Ik ging gisteren dus apps kopen . Tot mijn grote schrik was de oude account nog steeds gekoppeld aan itunes en werden somminge aankopen via die oude account afgeschreven em andere via mijn echte. Natuurlijk zijn mijn gegevens verkeerd( adress , naam enz ). Ook is de bankrekening verkeerd maar daarvan kunnen ze niets opnemen omdat deze nog niet bevesitgd is . Ik heb hun een paar keer gemaild dat de bank rekening verkeerd is en dat ik hem wil veranderen maar ik heb geen antwoord gekregen ( na het zoeken op internet zag ik dat ze nooit op mails reageren of telefoons en dat ze een zware boete geven). Ik ben nu erg bang en weet niet wat ik moet doen ik ben bang dat ik problemen krijg.
    Ik wil het wel oplossen en het bedrag betalen zonder problemen maar ik weet niet horen.
    Ik hoop zo snel mogelijk uw advies te horen .
    Alvast bedankt.

Bijdrager
    bennie

Hoi,

Je kunt ook inloggen bij click & buy, en daar je gegevens veranderen, of account verwijderen.

Wat ik begrijp is, dat ze eerst 15 euro extra afschrijven. Lukt dat ook niet, dat krijg je een incassomail met hoge kosten.

Via de consumentenbond lees ik dat je de mail met vraag of klacht in het Engels moet typen.

Nou succes. Laat even weten og het is gelukt!

Groetjes,
    Ben

Bijdrager
    tinus_omt

Hoe kun je dingen kopen als er geen geldige bankrekening aan het click-and-buy account is gekoppeld?

Bijdrager
    sara.sero

Hoi bennie , bedankt voor je reactie.
    Ik kan mijn account niet verwijderen omdat ik een bedrag nog betalen. Ook kan ik mijn bankgegevens niet wijzigen. En die bankrekening (verkeerde ) is biet bevestigd en ze hebben mijn adress gegevens niet, omdat ik die verkeerd heb imgevoerd.
    Ik had ze ook gemaild dat mijn gegevens verkeerd zijn maar geen antwoord.
    Ik weet nu niet wat ik moet doen
    Bedankt

Bijdrager
    sara.sero

Hoi tinis_omt,
    Bedankt voor he reactie,
    Er is dus geen geld afgeschreven van de bankrekening omdat die niet bevestigd is.

Bijdrager
    Vandefilm

Als dat zo is zou je dus een valse naam op kunnen geven en een valse bankrekening en naar believen kopen?

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Klopt helemaal.

Bijdrager
    sara.sero

vandefilm, bedankt voor je reactie.
    Blijkbaar wel alleen ik wilde dat de aankopen via mijn echte account en van mijn echte bankrekening afgeschreven werden.
    Nu weet ik dus niet wat ik moet doen ..

Bijdrager
    sara.sero

JeroenjK, wat bedoelt u met klopt helemaal.

Bijdrager
    tinus_omt

Volgens mij kun je ook met de hand geld storten op je clickandbuy ‘rekening’ zodat die weer op 0 euro komt te staan.

Bijdrager
    sara.sero

hoe moet ik dit doen dan ? kan ik eeen incasso bureau/ deurwaarde krijgen ?

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.