6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    NLN

Click and buy

Ik heb een cab account aangemaakt om apps te kunnen kopen op itunes nadat ik de account had heb ik 5.00 gestort om aan de slag te gaan. Dus ik had saldo om het app te kunnen kopen maar het verbaaswekende was dat ik met de cab nog steeds niks kon aanschaffen.
    5x kreeg ik een transactiebevestiging van cab via e-mail met daar in dat ik een app heb gekocht van 0,79 euro maar ik heb het 1x aangeschaft.
    Daarna een transactiebevestiging van 0,89 euro en 2,69 euro en 4,49 euro die reeds zijn betaald via bank.
    Alleen wat ik gisteren had ontvangen zorgde ervoor dat ik barste in woede namelijk ik had op 08 januari 2013 heel de dag apps heb gekocht en in totaal kosten van 90,88 euro heb gemaakt. Dit bedrag is helaas vandaag al gelijk afgeschreven van mijn bankrekening ik ben er achterna gegaan door via itunes naar mijn aankoopgeschiedenis onderzoeken zie ik dat ik nergens een app heb aangeschaft met kosten want overal staat 0.00 euro als prijs. Ik heb hierop cab e-mail gestuurd ook naar apple via internet heb ik het bedrag geincasseerd omdat ik niet eens ben met de factuur.
    Ik lees overal dat er veel mensen de duppe is geweest van dit bedrijf helaas lukt telefonisch contact niet want er wordt niet opgenomen.

Wat kan ik doen? wie heeft dit meegemaakt? hoe heeft u het opgelost.. graag wil ik advies van jullie ik laat me niet oplichten door stelletje lafaards.

Groeten

Bijdrager
    nickybbb

Ik snap je verhaal niet…

Je hebt 5 euro gestort op cad maar je hebt een rekening van 90 euro?

ik had op 08 januari 2013 heel de dag apps heb gekocht en in totaal kosten van 90,88 euro heb gemaakt

Als je +/- 12 uur bezig bent met apps kopen, dan is 90 euro nog weinig:)

Bijdrager
    NLN

nickybbb,

Ik heb 5 euro als saldo opgewaardeerd op cab om whatsapp app te kunnen kopen en dat is op 04.07.2012..
    het rekening van 90 euro is gebaseerd op dat ik apps heb gekocht geheel de dag maar die dag heb ik niks aangeschaft op itunes. en het apps die ik wel heb aangeschaft zijn allemaal gratis op een na en dat is whatsapp. hoop dat ik duidelijker ben geweest.

Gr.

Bijdrager
    belfortmac

Jammer maar helaas ben je de volgende gedupeerde van deze maffia praktijken.
    Als je wat eerder op deze site was komen kijken dan was je dit mischien bespaard gebleven.
    Hier is al vaker gesproken over dit onderwerp met al de gevolgen.
    Denk dat je je geld wel kwijt bent (helaas).

Bijdrager
    NLN

Daalhofmac,

Indd ik vind het jammer dat ik mijn geld kwijt ben aan deze bedrijf maar wat ik raar vind is dat apple nog steeds met hun samen werkt het is toch onlogisch dat een groot naam met maffia’s samen werkt of heb ik het mis? Dat er ook zoveel klachten is ingediend bij verschillende plekken en aangifte is gedaan bij politie als nog niemands problemen is opgelost is ook raar of ben ik de enigste persoon die het raar vind:)

Bijdrager
    makasa

Ik heb dit ook eens meegemaakt. CAB account is toen tijdelijk geblokkeerd. Apples iTunes store en CAB geïnformeerd en heb netjes alles teruggestort gekregen zonder gezeur.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.