8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    giljom

CleanMyMac 3 programma

Ik heb verleden week dit programma geïnstalleerd en 39.95 euro betaald online, vermits mijn engels niet zo goed is, is mijn vraag, is die som eenmalig voor dat programma, of komt die kost jaarlijks terug, graag uw mening

Bijdrager
    KarelWillem

Dat is het maandtarief.
    :-P

Nee, dat is ‘eenmalig’.
    Maar zoals met de meeste software; kunnen grote updates extra kosten met zich meebrengen.
    Daar ben je echter niet toe verplicht natuurlijk.

Bijdrager
    giljom

Ok bedankt voor uw antwoord, wat is uw mening over dit programma, is het nuttig of niet.

Bijdrager
    jeroeng21

Leesvoer: Klik

Bijdrager
    SunKeeper

Hahaha, koopt eerst een auto en vraagt zich daarna af: ”Moet ik eigenlijk wel ergens naartoe?”:lol:

Bijdrager
    giljom

Ik zal geen domme vragen meer stellen

Bijdrager
    Indomarco

Ik gebruik CleanMyMac al geruime tijd, t is handig en gebruiksvriendelijk.
    Maar zoals t artikel zegt: gebruik je ‘t, dan is t okay. Gebruik je t niet, dan is ’t ook okay.
    Maarja, daar heb je niks aan als je t al gekocht hebt.
    Doch bij verwijderen van programma’s haalt het programma ook alle plisten en voorkeuren weg.

Bijdrager
    Shmoo

Doch bij verwijderen van programma’s haalt het programma ook alle plisten en voorkeuren weg.

Precies, dat vind ik persoonlijk altijd wel fijn maar om daar nu alleen een 40,- app voor te kopen is ook een beetje overkill. Er zijn voldoende programma’s van een paar euro die dat ook kunnen. Je zou dit programma alleen moeten/kunnen kopen als je minimaal 3 functies of meer van dit programma gaat gebruiken.

Het is een programma dat best wel veel doet, het kan ook bestanden verwijderen van je computer op een manier dat ze bewust nooit meer terug te halen zijn. Voor de privacy junkies onder ons is dat natuurlijk hetzelfde als een pilletje via.gra en een uurtje aaien over je stang.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.