18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:

Bijdrager
    WimWell

Cleanmydrive al 2 dagen bezig met opruimen?

Ik heb de slimme opruiming in cleanmymac reeds 2 volle dagen draaien en hij is nog niet klaar.

Heeft iemand dezelfde ervaring? Of wat kan hier aan de hand zijn?

Bij voorbaat dank.

Wim

Bijdrager
    KarelWillem

Ik denk dat je over een paar dagen Mac OS volledig opnieuw kan gaan installeren. .;)

Überhaupt is het al een dingetje om dit volledig aan CMM over te laten.

Maar dat kan er zeker geen dagen mee bezig zijn.

Bijdrager
    SvS

Jammer. Voor de nieuwe lezers: gebruik geen Cleanmydrive

Zelf geen ervaringen mee, maar ik lees aardig wat negatieve verhalen erover. En toch adverteren ze volop.

Bijdrager
    KarelWillem

Oké, nog even checken wat het eigenlijk is.

CleanMyDrive of CleanMyMac

Ik heb met die laatste ervaring, en heb daar nog nooit een probleem mee gehad.

OMT heeft er een mooi artikel over, en kwam tot dezelfde conclusie.

Een prima app, maar je kan net zo prima zonder.

Uitgezocht: CleanMyMac gebruiken of niet?

Bijdrager
    Shmoo

<p class=”cite”>SvS op 26 oktober 2018 om 11:36</p>

Zelf geen ervaringen mee, maar ik lees aardig wat negatieve verhalen erover. En toch adverteren ze volop.

Als dat soort onzin pijn deed stierf jij nu ter plekke.

Bijdrager
    IGBA

<p class=”cite”>Shmoo op 26 oktober 2018 om 12:04</p>

<p class=”cite”>SvS op 26 oktober 2018 om 11:36</p>

…en was jij al jaren dood.

Bijdrager
    SvS

<p class=”cite”>Shmoo op 26 oktober 2018 om 12:04</p>

Wow. Oké dan, het was in ieder geval goed bedoeld door mij of ik snap je reactie niet goed…

Bijdrager
    GoeieDag

Héé, het is Shmoo maar. Je weet toch wel dat elk bedrijf/instantie verplicht is minstens één dropveter aan te nemen (Participatiewet). Dit is de onze.

On topic: wat zal deze schijf lekker schoon zijn als dat CMD klaar is! 😁

Bijdrager
    Brombeer

Als het gebruikte afwaswater maar netjes naar een inzamelpunt voor KCA gebracht wordt.

Bijdrager
    WimWell

Dank voor alle realistische aanbevelingen en tips.

Wim

Bijdrager
    slaapbroekje

<p class=”cite”>WimWell op 26 oktober 2018 om 14:10</p>
    Dank voor alle realistische aanbevelingen en tips.

Wim

Waar staan die dan?

Bijdrager
    Shmoo

Op de vorige pagina. ^

Bijdrager
    WimWell

Dat bedoel ik slaapbroekje. Ik dacht dat hier verstandige en serieuze gebruikers waren. Die zijn er natuurlijk wel maar een stelletje ‘leukers’ die iedereen die een vraag heeft voor de gek houden. Fijn zo’n forum!

Serieuze reacties bedankt.

Wim

Bijdrager
    TheBigZ

Het is natuurlijk ook geen kattepis wat er allemaal gebeurt bij zo’n “Smart Cleanup”. Als je dat allemaal met de hand zou moeten doen, zou je dagen bezig zijn.

Smart Cleanup

So, what happens after you click the Scan button in CleanMyMac 3’s Smart Cleanup? Smart Cleanup one-by-one starts all CleanMyMac’s cleaning modules, which are System Junk, Photo Junk, Mail Attachments, iTunes Junk, Trash Bins, and Large & Old Files:

These modules scan through all essential locations on your computer and automatically sort out junk or useless data generated during regular Mac usage and daily activities. The choice is based on sophisticated analytic algorithms and a set of rules provided by CleanMyMac’s Safety Database. This approach eliminates the risk of losing useful data and is called Smart Selection.

Bijdrager
    nnsa

Draait de scan WAT er opgeruimd moet worden al twee dagen, of draait het ‘slimme’ opruimen al twee dagen ? En welke versie 3.0x of Clean my Mac X (4.0x) ?

Bijdrager
    WimWell

Het slimme opruimen en het is versie 3. Op mojave. Zou die versie niet op Mojave draaien denk je?

Bijdrager
    koen

Kun je ook nog even antwoorden of het om CleanMyMac gaat of CleanMyDrive ?  In je titel staat namelijk het ene en in je vraag het andere.

Of het op Mojave draait kun je het beste aan de ontwikkelaar vragen. Daar kun je dan tegelijk terecht met je vraag waarom het zolang duurt.

Kan trouwens zomaar een HD zijn die aan het stukgaan is (en ik vermoed dat je daarom problemen had, en dacht dit op te lossen met een schoonmaak programma)

Bijdrager
    WimWell

Het betreft overigens cleanmymac. Ik had geen proplemen met de HD maar ik dacht ruim eens even slim op, maar dat zolang duurde vond ik niet normaal. Ik heb hem trouwens gestopt inmiddels en wacht even de reacties af. Dank voor je reacties.

wim

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.