8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Lauwerdos

Clean my Mac!

Hallo mede OMT-ers,

Onlangs zit ik wat op internet te lezen over het programma “Clean My Mac”. Ik heb het programma geïnstalleerd en een scan uitgevoerd. Uit deze scan is gebleken dat ik voor ruim 45GB aan “troep” op mijn mac heb. Is het verstandig dit te verwijderen?

Heeft iemand ervaring over dit programma? en weet iemand of het noodzakelijk is dit soort software te gebruiken?

alvast bedankt!

Bijdrager
    stavos

Misschien dat je al eens van de zoekfunctie gehoord hebt op dit forum (te vinden rechts boven op de OMT pagina)?
    Met deze zoekopdracht kom je dan bijvoorbeeld op dit draadje uit.
    Graag daar verder, de eerste moderator die hier langs komt zal warschijnlijk een slotje achterlaten.

Bijdrager
    Sjaakiej

Gebruik de zoekfunctie van OMT Forum.

Genoeg te vinden.

Bijdrager
    maconly
    stavos op 16 september 2010

Misschien dat je al eens van de zoekfunctie gehoord hebt op dit forum (te vinden rechts boven op de OMT pagina)?
    Met deze zoekopdracht kom je dan bijvoorbeeld op dit draadje uit.
    Graag daar verder, de eerste moderator die hier langs komt zal warschijnlijk een slotje achterlaten.

zeur

Bijdrager
    stavos

Zeur? Want? Lijkt mij toch dat TS geholpen is, aangezien het programma uitgebreid besproken wordt in het aangegeven draadje. Wat had je dan verwacht, dat ik het hele draadje even copy-paste hier?
    Als je niets zinnigs te melden hebt, laat die Reageer button dan gewoon met rust.

Bijdrager
    Maverick9898

Ik sluit me aan bij de vorige opmerkingen en nog erbij dat veel mensen op dit forum, programma’s als Clean my Mac sterk afraden. Maar daar zijn de meningen over verdeeld. Dat zie je op die topics wel;).

Bijdrager
    Dick de Roos

Niet gebruiken dus.
    Maar je mag ook nog even alle topics daarover doorlezen.
    Grappig en op zekere hoogte leerzaam:nerd:

Moderator
    Koen van Tongeren

Inderdaad, we gaan hier verder.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.