8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    pepijn-paans

clean my mac 1.10 beta 1

hallo,
    heeft iemand al ervaring met het verwijderen van foto’s (dubbele foto’s denk ik) in de nieuwe beta van clean my mac? geen idee of ik dan de originele foto ook verwijder namelijk.

mvg

Bijdrager
    BG

ik heb erg vervelende ervaringen met dergelijke programma’s. In mijn geval ging het om Tidy Up, wat ook dubbele bestanden verwijderd. Ik zou er goed over nadenken voordat je een dergelijk programma gaat gebruiken…

Bijdrager
    Hansi2124

Het forum staat er dan ook vol mee met topics om dit soort “tools” niet te gebruiken. Lees die maar eerst eens door voordat je eraan wil beginnen.
    Als je het toch wil doen: geheel op eigen risico…..

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Nog maar eens: potentieel gevaarlijk dit soort programma’s. En als het dan ook nog eens een beta is ben je ongelofelijk stom bezig…

Bijdrager
    Oppie

Boeien man, gewoon doen!

Bijdrager
    r.heijma

Als je het voor ons wil uitproberen dan graag. Kun je ons ook vertellen wat er mis ging.

Bijdrager
    dahar

clean my mac loopt hier zonder enig probleem, alleen heb ik geen ervaring met foto’s verwijderen met clean my mac.
    succes

Bijdrager
    stavos
    r.heijma op 04 augustus 2011

Kun je ons ook vertellen wat er mis ging.

Mits alles nog correct werkt om in te kunnen loggen op OMT natuurlijk.. Of hij moet via een andere weg toegang hebben tot het internet.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.