4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Jlle

Classic wil niet onder Panther

Jup, Panther is een beta, maar ik vind het nou eenmaal leuk om wat te klooien:D

Magoed, ik grijg classic niet aan de praat.
    iBook 800 combo, Panther Preview, 380 mb geheugen

Bij de aanschaf van mn maccie kreeg ik er een cd bij met programmatuurherstel. Hiermee kan je OS9 op je schijf plaatsen. Helaas is dit een nederlandse versie van 9 terwijl ik liever Engels draai. Als ik os 9 op mn schijf zet dan wil Classic niet starten. Ik krijg dan een error

‘An error was encountered while attempting to update your system folder with Classic-specific resources’

Als ik probeer te starten via ‘Startup disk’ dan zie ik een vraagteken op mn scherm.

Ik denk dat het iets te maken heeft met de Nederlandse versie van 9 en de engelse versie van X. Als ik het Dutch language pack installeer dan werkt het ook niet:(

Nu heb ik nog een Engelse os9 van mn powerbook, maar deze kan ik niet installeren op mn iBook. Weet iemand een manier om dit te op te lossen?

Bijdrager
    boelie

Onder panther kan je de taal toch ook op nederlands zetten?
    Je geeft het zelf al aan, het is een beta. Niet alles werkt naar behoren, bij mij waren dit toast en vectorworks die voor problemen zorgen. Ik zie panther DP meer als leuk om mee te spelen maar echt er mee werken doe ik pas in december;)

Bijdrager
    Jlle
    ”boelie”

Onder panther kan je de taal toch ook op nederlands zetten?

Al geprobeerd maar het werkt niet….:(

”boelie”

Ik zie panther DP meer als leuk om mee te spelen maar echt er mee werken doe ik pas in december;)

Zo zie ik het dus ook, in december koop ik netjes Panther maar zolang het er nog niet is speel ik lekker verder.:lol:

Moderator
    Lucas Raggers

Het kan aan mij liggen, maar Panther had bij mij binnen 24 uur een gigantische kernel panic waar hij niet meer uit ontwaakte. Opgepast dus. Ik mis Mail 1.3 en exposé al enorm!
    In die 24 uur merkte ik dat het volgende het niet deed:
    – Toast
    – Netscape 7.1
    – Filevault

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.