8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

classic en wallpapers?

ik heb classic geinstalleerd van de cd die bij mijn G5 zat.
    maar als ik nu in Classic de achtergrond instel dan gebeurt er niets en blijft gewoon de wallpaper staan die ik in OSX heb ingesteld bij systeemvoorkeuren.

Hoe kan ik er voor zorgen dat ik de ingestelde classic wallpaper toch te zien krijg ?

Bijdrager
    Nikita

Bedoel je dat je de Classic wallpaper in OSX wil?
    If not: Classic op een G5 draait toch alleen via OSX, dus waarom wil je een Wallpaper instellen voor Classic?

Bijdrager
    Kyokushinkai

Bedoel je dat je een andere wallpaper wilt zien wanneer je met classic programma’s aan het werken bent?

Hoe kan ik er voor zorgen dat ik de ingestelde classic wallpaper toch te zien krijg ?

Om je vraag dan maar te beantwoorden: In OS X instellen.
    (dat niemand anders hier op dat idee gekomen is:P ).

Moderator
    Poezenbeest

Classi ketn geen achtergrond, omdat en er vanuit gaat dat OSX al een achtergrond heeft. Je kan in Classic instellen wat je wil, maar dat heeft alleen zin als je vanuit OS9 opstart….

…laat dat nou op een G5 niet meer werken….

Bijdrager
    Deskman
    ”Kyokushinkai”

Bedoel je dat je een andere wallpaper wilt zien wanneer je met classic programma’s aan het werken bent?

Hoe dan?? De finder in classic heeft geen buroblad meer en mist ook anderszins de meeste OS9 functionaliteit, zoals Zerk al zegt.

Bijdrager
    Kyokushinkai
    ”Deskman”
    ”Kyokushinkai”

Hoe dan?? De finder in classic heeft geen buroblad meer en mist ook anderszins de meeste OS9 functionaliteit, zoals Zerk al zegt.

Als je de wallpaper gewoon instelt in OS X krijg je hem toch te zien? Het blijft dezelfde wallpaper hoor, of je hem nu in 9 of X instelt. :D

Bijdrager
    Deskman

Maar jij zegt dit:

”Kyokushinkai”

En dat gebeurt dus niet Je ziet niet dat je overstapt naar Classic.

Bijdrager
    Kyokushinkai
    ”Deskman”

Maar jij zegt dit:

”Kyokushinkai”

En dat gebeurt dus niet Je ziet niet dat je overstapt naar Classic.

Nee, maar dat bedoelde ik niet. Ik heb eerst die vraag gesteld aan Neo. Daarna heb ik ZIJN vraag beantwoord. Dus niet in combinatie met mijn eigen vraag. Ik ga het mezelf toch zeker niet moeilijker maken dan nodig is?!
    :D

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.