4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    ikaren

“Classic doesn’t have translated versions of the files …”

halo,

Gisteren wou ik een CD-rom van het Louvre afspelen op mijn G4. Toen ik hem wou openen in Classic kwam er een berichtje dat ik eigenlijk niet versta :oops: “Classic doesn’t have translated versions of the files it needs to update in “Dossiers Systhème” on “Macintosh HD”

Ik vrees dat ik per ongeluk iets heb “weg gesmeten” in de prullemand waardoor classic niet meer kan opstarten.

Kan ik Classic op een of andere manier weer instaleren ? (Ik heb Tiger en voor ik Tiger aanschafte werkte het perfect

Bijdrager
    MacBeer

Dossiers Systhèm is een Franse vertaling van systeemmap (wist je al). Maar is jouw systeem in het Frans? Zo niet dan zou het zo kunnen zijn dat het programma op de CD zoekt naar de Dossiers Systhèm en niet begrijpt dat dit in feite de Systeemmap is.

Overigens komt die melding mij ook niet bekend voor.

Bijdrager
    Yaris

Het is inderdaad een talenprobleem. Zie http://forums.macosxhints.com/showthread.php?p=101465

Bijdrager
    ikaren

wel ja mijn :apple: is in het frans. Maar sinds de laatste update van Tiger staat de finder in het engels en de rest in het frans .. (raar raar, ik heb het opgemerkt maar heb er eigenlijk geen belang aan gehecht )

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.