3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    mslik

Clamshell modus werkt voor de macbook air eindelijk in ML

Hoi,

Is niet zozeer een vraag maar meer een mededeling, mocht iemand deze vraag in de toekomst wel hebben :). In ML is er namelijk iets goed geregeld wat in Lion het niet deed. Namelijk het automatisch overschakelen naar je Cinema Display TB als ik mijn MacBook air dichtklap.

Het probleem wat ik had was namelijk het volgende. Ik wilde graag dat ik mijn MBA kon dichtklappen en dan mijn ACD gebruiken als hoofdscherm. In Lion was dat alleen mogelijk door de mac te rebooten en tijdens het rebooten dicht te klappen. Dan schakelde hij over naar mijn ACD. Echter in ML kwam ik erachter dat dit niet meer hoeft. Gewoon je TB kabel aansluiten. Even wachten totdat het ACD aan gaat, en je MBA dichtklappen. E voilĂ  hij doet het zoals het in mijn optiek hoort.

Je hebt niets aan deze informatie, maar toch wilde het even mededelen :).

Bijdrager
    Nielsvr

Dat heeft ie bij mij altijd al gedaan… dagelijks op kantoor. Zowel een Air als een Pro.

Bijdrager
    mslik

Wat gek. Bij mij deed hij het niet. En na wat zoeken op het internet kwam ik een artikel tegen die melde dat het niet mogelijk was en dat rebooten de enige optie was.

Vaag.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.