4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    DMT

Civilization 4 LAN (Mac & Win)

Mensen,

ik wil met Civilization een LAN game maken met een maatje, maar hij heeft alleen Winhoos…. Nu zie ik heb niet in de Lanroom, en een direct IP connectie loopt ook op niets uit…. Hebben jullie ervaring en of een tip hoe het wel/niet werkt??

Ik heb het nooit eerder geprobeerd om mac en win via LAN te gamen, dus misschien is het voor jullie een algemeen begrip!

Thnx iig!

Bijdrager
    computer space

Volgens mij weigeren veel spellen uberhaupt om cross-platform te werken. Daar heb je speciale sites voor die gebruikers van verschillende systemen aan elkaar koppelen. Lokaal zal dat niet makkelijk gaan.

Bijdrager
    macmichiel

mmm, niet veel mensen met ervaring zo te zien…

Bijdrager
    hackie

zelfde probleem als met de zelfde spellen op verschillende spelcomputers. kun je ook geen netwerk game mee starten. Best stom eigenlijk vind Het moet toch niet zo moeilijk zijn om cross platform spelen via een netwerk te kunnen laten spelen? maar het werkt niet… echt jammer.. zelfde verhaal op pc en mac… zelfde spel maar niet werkend te krijgen op een lan game.

Bij sommige spellen werkt het trouwens wel. Zo heb ik laatst unreal gespeeld op een lan tegen anderen op een pc. :)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.