2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    nigelllv

Citrixworkspace op twee beeldschermen

Hoi,

Op kantoor werk ik op een windows pc in een Citrix Workspace omgeving. Daar gebruik ik twee beeldschermen, en werkt de Citrix ook over twee beeldschermen heen.

Nu wil ik als ik thuis werk natuurlijk het liefst ook op twee beeldschermen werken. Ik heb een iMac als extern beeldscherm ingeschakeld op mijn MacBook Pro. Echter pakt hij de Citrix dan maar op een van de twee beeldschermen.

Op kantoor als hij hem niet over twee schermen pakt, kan ik de Citrix omgeving van full screen halen, en dan het schermpje zegeaar half op de ene monitor zetten en half de andere, met het ”zwarte balkje bovenin” ook half half. Daarna dat bakje open klikken en dan full screen aan klikken.

Op mijn Mac probeer ik dat ook, maar als ik dan het balkje open klik kan ik alleen ctrl alt delete, voorkeuren, of verbreken kiezen.

Iemand tips?

Bijdrager
    TheBigZ

Geen idee of dit het is, maar probeer “Mission Control” eens.

Due to the new multiple monitor handling introduced with Mac OS 10.9 (Mavericks) it is not possible to span e.g. the project windows or the MixConsole across multiple screens anymore per default.

To re-enable this feature, please deselect “Displays have separate Spaces” in the System Preferences -> Mission Control.

By disabling this preference, the additional menu bars will disappear as well and only the main display will show the menu bar – just as with Mac OS X 10.8.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.