6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Dapperdan

Cisco EPC3925 Access restrictions en iPad

Hello, omdat de twee stuiterpubers hier in huis echt alle kantjes er vanaf lopen als het om internetten gaat, heb ik eindelijk uitgedokterd hoe ik in de instellingen van de Cisco router de toegang kan “reguleren”:cool: (de interface is werkelijk door een bèta-nerd gemaakt). Zo krijg je in de browser eerst een login-schermpje met naam en wachtwoord, achter iedere gebruiker kan je de toegang tot het internet instellen. Dit werkt nu op alle bekabelde en wifi-computers.

Nou het probleem: op de iPad krijg je geen inlog-scherm, alleen uiteindelijk een time-out melding. Toegang geven vanuit het Cisco regelpaneel met het MAC-adress filtering menu werkt niet. Zo heb ik een paar uur lopen knutselen en heb ik er nog niks aan.. grrrrrr. Iemand een oplossing? Lukt dit trouwens met een Airport wel?

Bijdrager
    JohnLokerse

Om welke Cisco router gaat het en kan je misschien een screenshot neerzetten van de time-out melding?

Bijdrager
    TheBigZ

Je zit zeker bij UPC? Ik heb van UPC zo’n zelfde modem/router gekregen.
    Ik kan wel inloggen vanaf de iPad: http://192.168.1.1/Docsis_system.asp

Bijdrager
    Dapperdan

Gaat om de EPC3935. De timeout-melding is gewoon de standaardmelding van Safari (Time-out omdat de server niet reageert). Punt is dat het inlogscherm dat de router op iedere computer neerzet om in te kunnen loggen, niet verschijnt op iOS apparaten. Zo kun je dus niet inloggen op bijvoorbeeld een iPad.
    Zit bij Ziggo, maar daar zal weinig verschil inzitten?

Heb het idee dat de router een script maakt en die naar je scherm stuurt om te kunnen inloggen en dat dat scriptje op iOS apparaten niet werkt..

Bijdrager
    Arnoud1234

Ik heb vandaag hetzelfde probleem ervaren. Is er al een oplossing gevonden?

Bijdrager
    Dapperdan

Ikke niet.. ik heb het even laten liggen. Binnenkort eens wat us forums af, misschien weten die meer?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.