16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    macnriq

Cinema Display vochtvlek?

Ik heb een 5 maand oude Cinema Display 24″ met een vreemd issue rechts van mn scherm. Een soort vochtvlek achter het scherm dat soms tevoorschijn komt en na een uur weer verdwijnt. De vlek verdwijnt sneller als het scherm uitstaat. Heel raar. Ik heb er een foto van gemaakt:
    http://img228.imageshack.us/img228/7994/img0172v.jpg

Weet iemand wat dit is? Het is super irritant:(

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Misschien een vorm van inbranding? Terug naar de winkel denk ik. Dit is gewoon een hardware defect.

Bijdrager
    Macosxachist

Bij een lcd-scherm valt er weinig in te branden. Eerder condens: grote temperatuurverschillen in de kamer?

Bijdrager
    macnriq

Gevonden: Ik heb het glas verwijderd met een stuk plakband. Bij het verwijderen ging de vlek gelijk weg. Het glas kwam tegen het scherm aan. Ik heb de scherm even laten luchten…en het glas er weer op gepleurd (super systeem met magneet trouwens!) En ‘vlek’ is weg. Het was geen voch, maar een soort brandplek idd. Maar niet blijvend

Bijdrager
    StudioSenay

Ik zou als ik jou was gewoon even terug gaan naar waar je hem hebt gekocht. Je hebt 1 jaar garantie op het scherm….

Bijdrager
    me.com

@macnriq,

Pas maar op.. zodra je de glasplaat voor het scherm hebt weggehaald en weer teruggezet heb je kans dat er flink wat stof achter blijft zitten…

Bijdrager
    Maverick9898

Misschien een beetje off-topic: krijgen jullie ook een Calimero liedje te horen bij dit artikel:P? Super vaag. Het gaat via Safari want als ik het afsluit dan hoor ik het niet meer.

Bijdrager
    DavidRoman

Ik dacht al denk ik nou gek te worden of zo, dat ik het liedje hoor:S

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Ja, dat liedje hoor ik ook. Staat ook in de bronlijst.

Bijdrager
    Maverick9898

Maar wie heeft dat erin gezet dan:p?

Bijdrager
    tost

StudioSenay =:evil:

Bijdrager
    StudioSenay

vieze kutbelg

Bijdrager
    StudioSenay

natte scheet op het beeldscherm gelaten

Bijdrager
    Japsuh

Waarom doe je dat Senay?? Je doet het volgens mij in elke post. (ik vond het al zo’n vreemde witregel…)

Bijdrager
    StudioSenay

iedereen noemt mij calimero

Bijdrager
    Maverick9898

Zou je dat dan misschien kunnen laten? Het is hoogst irritant voor andere gebruikers.

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.