6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    ejmp69

Cinema Display VESA Mount Adapter Kit

Weet iemand of er een verschil bestaat tussen de oude en nieuwe cinema displays betreffende de montage hiervan?

Bijdrager
    AppletjeEitje

De nieuwe schermen (volgens apple.com):

Compatible with VESA FDMI (MIS-D, 100, C) compliant mounting solutions. (Requires optional Cinema Display VESA Mount Adapter, M9649G/A)

En dat is dezelfde als de vorige generatie schermen (vóór de price-drop).

Bijdrager
    ejmp69

De vorige generatie? Bedoel je dan de Aluminium of witte plastic cinema’s. Want deze wil ik op zo’n VESA kit monteren…

Bijdrager
    AppletjeEitje

Allows your Cinema or Cinema HD Display (anodized aluminum) to be used with VESA compliant mounting solutions such as wall mounts and articulating arms

Voor zover ik kan zien is de VESA kit (M9649G/A) dus niet geschikt voor de plastic cinema’s…
    Als je hier kijkt http://www.apple.com/lae/displays/adapter/ zie je ook geen bevestigingspunten op de achterkant van het scherm (ik neem aan dat je dit scherm bedoelt).

Bijdrager
    ejmp69

Ik bedoel idd dit scherm. Volgens mij zijn de bevestigingspunten waar de poot aan vast zit. Ga maar eens bellen met Apple Store..

Bijdrager
    eerdepeer

De oude (plastic) schermen heten geen Cinema displays, maar Studio displays….

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.