16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:

Bijdrager
    Quad

Cinema Display uit de USA

Als ik nu een Cinema Display in amrika koop dan krijg ik daar een amrikaanse stekker bij.

Weet iemand waar ik euro stekkers kan kopen voor die Cinema Display adapters?

Alvast bedankt

Geblokkeerd
    Carp

Electrical requirements

* Input voltage: 100-240 VAC 50-60Hz

Dat staat er bij de specs,…dus als je naar een electronica winkel gaat hebben ze daar ‘oversteek’ stekkers…maar je kunt m ook gewoon afknippen en er een euro stekker aan schroeven.

Bijdrager
    KarelWillem

Ik zou me daar i.d.d. niet zo druk om maken. Alleen de stekker is anders.

Bijdrager
    Joffry

Bij ‘Blokker’
    wereld-stekerset (incl.de Amerikaanse) voor een paar Euro. (Bij andere zaken soms wel € 20)
    Gekocht i.v.m.oplaadapparaten uit de V.S.

Bijdrager
    Mr Van

hoe neem je dat scherm mee, en waarom in usa. ?

Bijdrager
    d3nn
    ”Mr

hoe neem je dat scherm mee, en waarom in usa. ?

Daar zijn ze goedkoper.

Bijdrager
    PietjePuk

Als je de invoertaxen kan ontduiken wel ja. Met btw en aanverwanten er hier terug bij opgeteld is er maar heel weinig verschil meer.

Bijdrager
    mrjellow

Ik meen dat als je iets als een cadeau kan aanmerken dat je dan geen last hebt van invoertaxen en dergelijke. Moet dat wel lukken natuurlijk, zal niet zo makkelijk zijn.

Bijdrager
    d3nn
    ”mrjellow”

Ik meen dat als je iets als een cadeau kan aanmerken dat je dan geen last hebt van invoertaxen en dergelijke. Moet dat wel lukken natuurlijk, zal niet zo makkelijk zijn.

Amerika is niet zo soepel bij de grens, alles wat je meeneemt word gecontroleerd maar ik weet niet wat ze doen als je met een cinema display door dat poortje loopt:P hahahha.

Bijdrager
    PietjePuk

Grote rode strik rond?

Bijdrager
    iPodder

Wat een mieren**kerij rond de prijs. Al dat gezeik met de douane, je scherm ergens in het vliegtuig gedumpt en niet te vergeten je ticket :? :o

Bijdrager
    Quad

Nou, ik heb een oom in amerika en ik mag zijn 23″ scherm hebben. Hij stuurt hem gewoon op en we zien wel wat er gebeurd.

Ik neem aan dat ze niet alle pakketen gaan open maken. Of wel?

Bijdrager
    Niek89
    ”PietjePuk”

Als je de invoertaxen kan ontduiken wel ja. Met btw en aanverwanten er hier terug bij opgeteld is er maar heel weinig verschil meer.

Inderdaad, ik heb het idee dat je dan ongeveer net zo veel/weinig kwijt bent als bij MailaMac bijvoorbeeld.

Bijdrager
    J.
    ”Quad”

Nou, ik heb een oom in amerika en ik mag zijn 23″ scherm hebben. Hij stuurt hem gewoon op en we zien wel wat er gebeurd.

Nee, scannen voor drugs en mensen en dieren enzo, al is dat tweede nogal onwaarschijnlijk als je de groote van 23″ bekijkt :). Tenzij dat ze iets zien dat hun niet aanstaat, zij maar zeker dat ze het open maken hoor (al voorgehad in amerika, koffer naar de klote…), en als ze denken dat het bom is blazen ze het met plezier op. Maar ik denk niet dat het zo ver zal lopen hoor:)

Bijdrager
    Quad
    ”J.?”
    ”Quad”

Nee, scannen voor drugs en mensen en dieren enzo, al is dat tweede nogal onwaarschijnlijk als je de groote van 23″ bekijkt :). Tenzij dat ze iets zien dat hun niet aanstaat, zij maar zeker dat ze het open maken hoor (al voorgehad in amerika, koffer naar de klote…), en als ze denken dat het bom is blazen ze het met plezier op. Maar ik denk niet dat het zo ver zal lopen hoor:)

Wha, je hebt ook kleine mensen! (als je dat bedoeld tenminste)

Ik ga ervan uit dat ze het pakket enkel scannen en dat ze niet moeilijk doen om een beeldscherm.

Of heeft iemand hier andere ervaringen mee? Dan hoor ik het graag.

Bijdrager
    Quad

Trouwens hoe kun je balasting heffen op een 2de hands product? Wordt hij dan getaxeerd ofzo?

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.