8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Robsappeltjes

cinema display specificaties?

Ik heb de site van apple al afgezocht, maar kan nergens vinden wat nu de refresh-rate van de 20″ cinema display is.

Iemand dit wel gevonden?

:apple: Robsappeltjes :apple:

Bijdrager
    Yosemite

Een LCD scherm heeft niet zoals een CRT scherm een refresh rate. Zaken die van belang zijn, zijn de Kijkhoek, Helderheid, Contrastverhouding en Reactietijd.

Bijdrager
    ePod

Ik denk dat ie reactiesnelheid bedoelt. Die is geloof ik 16 ms… en van het “oude” plexyglas model, 25 ms.

Bijdrager
    huinkroese

Even een vraag: kan ik ook aan m’n 12″ PB 1.33 mhz G4 een 20″ Cinama Display knopen?

Moderator
    unSOUND
    ”Robsappeltjes”

Ik heb de site van apple al afgezocht

Apple site > Hardware > Displays > Specificaties >

Reactietijd (standaard) 16 ms

Verschillede framerates heb je inderdaad niet zoals bij CRT monitoren.

Moderator
    unSOUND
    ”huinkroese”

Even een vraag: kan ik ook aan m’n 12″ PB 1.33 mhz G4 een 20″ Cinama Display knopen?

Enige wat je volgens mij nodig hebt is een verloopstuk van mini-DVI naar DVI.

Met de mini-DVI-naar-DVI-adapter, die speciaal is ontworpen voor de nieuwe 12-inch PowerBook G4, kunt u een extern DVI-beeldscherm op de computer aansluiten. Deze adapter kan ook worden gebruikt in combinatie met de Apple DVI-naar-ADC-adapter om een flat-panel Apple Studio Display of een flat-panel Cinema Display op de computer aan te sluiten.

Bijdrager
    addyboy

Weet iemand trouwens de reactietijd van de oude Cinema Display’s (die bij de G4’s hoorden, en dus de schermen die voor deze displays waren)?

Bijdrager
    Robsappeltjes
    ”Yosemite”

Een LCD scherm heeft niet zoals een CRT scherm een refresh rate. Zaken die van belang zijn, zijn de Kijkhoek, Helderheid, Contrastverhouding en Reactietijd.

Ja ik snap dat alle andere zaken van belang zijn. Maar dat weet ik zelf ook, ik heb die 20″ al 1000x gezien. Kortom: een super scherm. –idd– reactiesnelheid bedoelde ik!!! is het in het NL.
    Inkijkhoek vind ik niet van belang, ik zit er toch recht voor :P
    16ms neem ik aan (nog geen url gezien)

:apple: Robsappeltjes :apple:

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.