9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    lunapics

Cinema display geeft vlekken aan de binnenkant

Eerst dacht ik dat mijn 23 inch Cinema Display gewoon vuil was aan de buitenkant. Ik heb allerlei spul om dit scherm aan de buitenkant schoon te maken maar het geeft toch steeds de indruk dat het scherm niet schoon is. Een witte achtergrond is perfect maar alles daartussen (te zien in CS4, maar ook met de standaard bureabladafbeeldingen) is er gewoon vuil te zien wat niet is weg te halen. Schoonmaakmiddelen zijn gekocht in Apple- en andere computerwinkels. Kent iemand dit ? (het zijn geen dode pixels. Het lijkt op vuil aan de binnenkant.
    Thankx

Bijdrager
    steene

Op mijn 20 inch studio display had ik dat ook.
    Aan de binnenkant van het scherm was er echt vuil te zien.
    Ik heb dat nooit kunnen verhelpen…
    Sorry

Bijdrager
    lunapics

Dank, ik ben dus niet de enige. Iemand een tweedehands Apple display kopen voor weinig? Origineel Apple en waarschijnlijk een maandagmorgen Chinees kinderarbeidding.

Bijdrager
    Jac Trum

Vlekken aan de binnenkant ontstaan vaak door roken (ook bij mij dus, zei hij beschaamd) Je kunt de glasplaat er af nemen. Er staat hier ergens een filmpje waarop dat met een stofzuiger gebeurt, maar je kunt het ook met een zuiger als een wc ontstopper proberen. Vervolgens de glasplaat schoon en droog maken en weer terugplaatsen. En stoppen met roken (probeer ik ook:-)

Bijdrager
    casperrrrrrr

Ik geef je €75. :yum:

Bijdrager
    Melle

Ik geef 79 euri
    :-)

Moderator
    unSOUND
    Jac op 25 juni 2010

Vlekken aan de binnenkant ontstaan vaak door roken (ook bij mij dus, zei hij beschaamd) Je kunt de glasplaat er af nemen. Er staat hier ergens een filmpje waarop dat met een stofzuiger gebeurt, maar je kunt het ook met een zuiger als een wc ontstopper proberen. Vervolgens de glasplaat schoon en droog maken en weer terugplaatsen. En stoppen met roken (probeer ik ook:-)

De 23 inch hoort nog bij de vorige serie Cina Displays, en die hebben geen glasplaat…

Bijdrager
    casperrrrrrr
    Melle op 26 juni 2010

Ik geef 79 euri
    :-)

Ik 83

Moderator
    unSOUND

Ik 75. :crazy:

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.