1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:
    Bijdrager
    jesper211232

cinema display 30'' van apple

ik ben op internet een cinema display van 30 inch tegengekomen, van apple
    van, ik heb deze nog nooit eerder gezien.
    voor 1799,- euro, met korting 1599,-
    klik hier

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    jesper211232

cinema display 30'' van apple

ik ben op internet een cinema display van 30 inch tegengekomen, van apple
    van, ik heb deze nog nooit eerder gezien.
    voor 1799,- euro, met korting 1599,-
    klik hier

Bijdrager
    Appintosh

Oplichters, dat scherm is al een tijdje uit de handel.

http://store.apple.com/us/product/F9179LL/A

(merk op: refurbished)

Bijdrager
    1984

Ik zou eerder gaan voor deze 30-inch Cinema HD Display dan voor het nieuwe 27- inch scherm

Bijdrager
    rdesign

En als je voor een betere prijs/kwaliteit-verhouden wilt gaan, de Dell U3011 of de U2711 kopen. Ik heb er ook net een gekocht, beste scherm oóit! :thumbsup: Ik twijfelde ook tussen het Apple Cinema Display 30″ en het display van Dell. Uiteindelijk de Dell geworden, door de prijs, en de slechte reviews van de 30″ van Apple, was lastig aan te sluiten op een nieuwere generatie MacBook (Pro).

De 27″ Apple Cinema Display was voor mij geen optie, door het glas dat voor het display zit. Ik had al een spiegel op mn kamer staan…

Bijdrager

3 antwoorden waar deze jongen niet om vroeg.

Dit scherm is gewoon van Apple en is sinds een jaar of 2 uit de handel genomen.
    Het 27” ACD of TD (Thunderbolt Display) zoals het nu heet, heeft die vervangen.

Je hebt dus niets nieuws ontdekt.

Bijdrager
    diotav

Nu nog een 30-inch Cinema Display kopen voor de volle mep is een fail.

Bijdrager
    iHam

Ik heb vernomen dat amac ze nog verkoopt voor €1700. Klopt dat dan wel?

Moderator
    unSOUND
    rdesign op 13 september 2011

En als je voor een betere prijs/kwaliteit-verhouden wilt gaan, de Dell U3011 of de U2711 kopen. Ik heb er ook net een gekocht, beste scherm oóit! :t

…de slechte reviews van de 30″ van Apple…Best knap, aangezien de Dell en de Apple indertijd hetzelfde 30 inch paneel erin hadden zitten. Ik heb de mijne inmiddels 3 jaar, en prefereer hem nog steeds boven enig ander scherm. Als je zo’n beest naast een Mac Pro ziet staan, blijft het een prachtig gezicht, geen ander scherm kan daar aan tippen qua design en samenspel. En of dat verschil je het geld waard is, dat is persoonlijk. Ik had het er voor over.

Bijdrager
    1984
    unSOUND op 13 september 2011

Als je zo\’n beest naast een Mac Pro ziet staan, blijft het een prachtig gezicht, geen ander scherm kan daar aan tippen.

Je hebt altijd een overtreffende trap, het is maar de vraag of je hem nodig hebt, en wat je design noemt en of dat een doorslaggevende reden is in de keuze welk merk je kiest, 30″ Dell 30″ ACD of een 30″ Eizo (color edge)

Moderator
    unSOUND

Ik zeg toch ook dat dat persoonlijk is ? Design heb je nooit nodig, dat is puur een kwestie van willen. Dus die discussie kun je eigenlijk wel weg laten.

Bijdrager
    rdesign
    unSOUND op 13 september 2011
    rdesign op 13 september 2011

En als je voor een betere prijs/kwaliteit-verhouden wilt gaan, de Dell U3011 of de U2711 kopen. Ik heb er ook net een gekocht, beste scherm oóit! :t

…de slechte reviews van de 30″ van Apple…Best knap, aangezien de Dell en de Apple indertijd hetzelfde 30 inch paneel erin hadden zitten. Ik heb de mijne inmiddels 3 jaar, en prefereer hem nog steeds boven enig ander scherm. Als je zo\’n beest naast een Mac Pro ziet staan, blijft het een prachtig gezicht, geen ander scherm kan daar aan tippen qua design en samenspel. En of dat verschil je het geld waard is, dat is persoonlijk. Ik had het er voor over.

Ik bedoelde niet dat het scherm slecht(er) was, maar dat hij lastig aan te sluiten was op een Mac met Mini Displayport. Dan heb je weer zo’n adapter nog (mini-displayport naar dual-dvi) en dat leverde alleen maar problemen op.

De Dell ziet er prima uit en de aansluitmogelijkheden zijn oneindig, maar hij kan – naar míjn mening – niet tippen aan de eenvoud van het design van de ACD’s.

Moderator
    unSOUND
    rdesign op 14 september 2011

Ik bedoelde niet dat het scherm slecht(er) was, maar dat hij lastig aan te sluiten was op een Mac met Mini Displayport. Dan heb je weer zo\’n adapter nodig

Dat kun je de ACD niet aanrekenen… Toen Apple in die tijd de overstap naar mini DP maakte had je voor ELK scherm een adpater nodig, en was er met elke adapter wel een probleem. Maar dat lag dus aan de overhaastte keus om gelijk de DVI poort uit alle Macs te halen, en de brakke firmware van de adapters.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.