11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Gilbert

Cinema Display 23" Kapot

Hoi,
    Ik heb hier een defect Cinema Display 23′ Aluminium staan,. deze geeft geen beeld meer… hij wordt nog wel door mn Mac herkend als zijnde een cinema display. Verder geeft hij geen foutmeldingen.

Iemand enig idee of dit nog te maken is en waar de onderdelen vandaan te halen?

Bijdrager
    KingAchille

Steken alle connectoren en stekkers correct in?
    Ik heb namelijk al vaak hetzelfde meegemaakt, maar het werd even vaak opgelost door eenvoudigweg alles goed aan te drukken!

Bijdrager
    feliciaan

Op powerbookmedic.com kan ik geen reserve onderdelen vinden, misschien kan je via live support daar vragen of ze misschien stock daarvan hebben.

Anders binnen brengen bij een APR

Feliciaan

Bijdrager
    computer space

Klink als kapotte inverter of kapotte backlight. Nummer 1 is synoniem voor FUBAR, nummer 2 is voor een paar tientjes te fixen.

Bijdrager
    Gilbert

inmiddels ben ik erachter dat hoogstwaarschijnlijk het logicboard van het scherm het heeft begeven. Reparatie is 150,- via via. Bij een APR is reparatie een compleet nieuw scherm.

Wat zeggen jullie is het scherm die 150,- nog waard?

Bijdrager
    MacBeer2

Wat vind jij, is dit scherm jou 150 euro waard?

Bijdrager
    Elrithranduil

Kijk op Markplaats ik heb er recentelijk nog een gekocht tweedehands voor 500 euro dus ik denk van wel ;).
    Anders zet hem zelf op Markplaats en zeg dat hij defect is misschien wil iemand hem wel zelf repareren en kan hij hem van je overkopen.

Bijdrager
    computer space

Een ACD van 5 jaar is nog 0 waard. 5 jaar is einde oefening voor een LCD. En wat is het probleem, er is weer veel mooi nieuws te koop.

Bijdrager
    Gilbert

Hij is gerepareerd!, wat een geweldig scherm:)

Bijdrager
    Jack Rabbit

Ik heb een vergelijkbaar probleem met m’n acd 23 inch.
    Kan je me vertellen wat het probleem nu precies was?
    Ik heb het idee dat het aan mijn videokaart of aan het power brick van de monitor ligt, hoe wist jij dat dat bij jou niet zo was?
    Groet
    Jack

Bijdrager
    steencom

Beste Gilbert

Op 13 augustus 2010 schreef je het volgende:

inmiddels ben ik erachter dat hoogstwaarschijnlijk het logicboard van het scherm het heeft begeven. Reparatie is 150,- via via. Bij een APR is reparatie een compleet nieuw scherm.

Weet je waar ik voor zo’n reparatie terecht kan?

met vriendelijke groeten,

Steen

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.