6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    stijnhoofd

Chromecast gooit Spotify eruit

Ik weet niet zo goed wat het probleem is of waar ik dit moet posten, dus doe ik het hier.

Mijn Chromecast/TV zijn niet in staat lange tijd mijn Spotify af te spelen. Op volkomen willekeurige momenten is de muziek ineens stil en, wanneer ik vervolgens op mijn telefoon weer op afspelen druk, gaat de muziek ook daar verder. Spotify is de enige streamingdienst waarmee dit gebeurt. Netflix, Disney+, YouTube, Twitch, Kink FM en NPO2 hebben dit nog nooit zo gedaan. Ik heb ook geen idee waar ik kan beginnen om dit te fixen.

Mijn setup:

• Philips TV (49PUS7272/12)
    • Google Chromecast (firmware 1.42.172094)
    • iPhone X

Hoor graag jullie visie hierop!

Bijdrager
    stijnhoofd

Niemand?

Bijdrager
    Betatester

Did is wel een apple forum he

Moderator
    Night

Ja …en? @Betatester: Ik heb ook een Mac, maar gebruik in combinatie daarmee ook Chromecast en m’n iPhone. En met mij vele anderen. Ik zie dan ook niet in waarom deze vraag hier niet gesteld kan/mag worden.

Bijdrager
    stijnhoofd

Ik kan ook mijn heil zoeken op een Spotify-forum, of een Chromecast-forum, desnoods een Philips-forum of weet ik waar, maar ik vind OMT een van de beste plekken voor dit soort vragen.

Bijdrager
    Betatester

Heb je de Spotify app al een keer van je telefoon verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.